Goedemorgen, dank voor alle reacties. Ik antwoord even op alle punten van iedereen:
@ Baboulah
Met aandrijfvorm bedoel je transmissie? Ik heb momenteel deze opties (automatisch, handmatig en halfautomaat). Laat gerust weten indien ik het verkeerd heb begrepen. Wat bedoel je met FWD autos, sorry maar ik ben een leek op gebied van autos maar ik leer graag bij

RWD begrijp ik is iets met voorwiel of achter wiel aandrijving. Bestaat dit dan al reeds niet op bestaande websites en denk je dat het iets is dat veel zal gebruikt worden? Vanuit een IT perspectief moet ik rekening houden met wat het meest en het minst zal gebruikt worden op gebied van filters. Ttz, je kan alles, maar zal het gebruikt worden? Wat betreft banners, ik begrijp dat dit issue is. Mijn ervaring uit vorige projecten is dat men hier een keuze moet maken als ontwikkelaar. Ttz, niets is gratis. Dus ofwel ga je voor abbonnement model, ttz de bezoeker kan gratis surfen op de site, maar de dealer zal iets maandelijks moeten betalen om zijn autos te adverteren. Als je het volledig gratis wil houden voor de dealer, dan kan je alleen nog maar proberen om te verdienen aan de bezoeker, ik denk hierbij dan uiteraard aan affiliates, banners etc... tot ergernis van de bezoeker. Ik weet wel in de branche via kennissen dat veel dealers zich blauw betalen en graag altijd een alternatief zien die kan concurreren op prijs, maar daar is het veel te vroeg voor. Dank voor de feedback alvast!
@Knot