Deze M135i heeft de elektrische wastegate, de variant die je wilt hebben als je wilt gaan tunen.
Meer informatie in de advertentie.
Link naar de advertentie:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/-a3e1 ... roid-share

Natuurlijk, ding trekt makkelijk een karretje hoor.Jules schreef: 03 jul 2023, 13:30 Leuk die trekhaak, zou je daar stiekem een motortrailer mee kunnen trekken of is een fietsendrager wel de max?
Met wat fantasie niet van een M135i te onderscheiden inderdaad!JP schreef: 03 jul 2023, 17:13 Dan kun je beter een C-Max kopen met trekhaak…..
https://www.autowereld.nl/ford/c-max/1- ... -609081135
Vreemd, wat is dan de reden dat er geen goedkeuring voor een trekhaak is afgegeven voor dit model?k33z schreef: 03 jul 2023, 15:18 Technisch gezien is er aan trekhaak op M135i niets anders dan op een andere 1-serie. Maar op kenteken staat 0kg trekgewicht bij M135i, dus is meer op wetgeving gebaseerd of je dat risico wilt nemen.
De bak deed de boel resoneren en bij achteruit rijden geluid maken, voor de rest schakelde hij nog prima.Knot schreef: 03 jul 2023, 11:49 Automaat ook wel lekker hoor ook voor rondjes nordschleife, alleen dat die bak bij 92k stuk is gegaan wel apart, normaal niks mee aan de hand.
Dat is vaak zo bij snelle versies ook bij GTI/RS/Cupra modellen.Jules schreef: 04 jul 2023, 12:52Vreemd, wat is dan de reden dat er geen goedkeuring voor een trekhaak is afgegeven voor dit model?k33z schreef: 03 jul 2023, 15:18 Technisch gezien is er aan trekhaak op M135i niets anders dan op een andere 1-serie. Maar op kenteken staat 0kg trekgewicht bij M135i, dus is meer op wetgeving gebaseerd of je dat risico wilt nemen.
Klopt, bij de ST van ons is dat ook zo.....heb er wel een trekhaak onder laten zetten, met wat aanpassingen ging dat prima, maar zal er geen hanger achter hangen, de trekhaak wordt alleen gebruik voor de fietsendrager.Stefan schreef: 04 jul 2023, 13:21Dat is vaak zo bij snelle versies ook bij GTI/RS/Cupra modellen.Jules schreef: 04 jul 2023, 12:52Vreemd, wat is dan de reden dat er geen goedkeuring voor een trekhaak is afgegeven voor dit model?k33z schreef: 03 jul 2023, 15:18 Technisch gezien is er aan trekhaak op M135i niets anders dan op een andere 1-serie. Maar op kenteken staat 0kg trekgewicht bij M135i, dus is meer op wetgeving gebaseerd of je dat risico wilt nemen.
Vanaf 07/2013 met de EWG-turbo, 03/2014 kleine update met nieuwe stuur.Knot schreef: 24 mei 2023, 11:17 Lag het omslagpunt ergens zomer 2014? Ik had in mijn nov-14 M235i een andere idrive en het nieuwe stuur volgens mij.
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw e-mail.
U wilt weten of een voertuig, waarvan in het kentekenregister de trekgewichten niet zijn ingevuld, een aanhanger mag trekken. Ook wilt u weten of er een mogelijkheid is om de trekgewichten te registreren. Ik kan me voorstellen dat u hierover contact opneemt.
Wanneer de trekgewichten in het kentekenregister ontbreken mag de auto geen aanhanger trekken.
Wilt u toch rijden met een aanhanger? Dan kunt u een verzoek doen om de trekgewichten te registreren in het kentekenregister. Dat kan alleen als het voertuig op uw naam staat.
Dit kunt u doen door een ondertekend verzoek te sturen via het contactformulier op www.rdw.nl.
U kunt het verzoek ook per post versturen naar:
RDW unit VRD
Postbus 30.000
9640 RA Veendam
Wij bekijken of het trekgewicht toegevoegd kan worden. Als dat kan ontvangt u een nieuw kentekenbewijs. De tenaamstellingscode blijft geldig. Heeft u nog een papieren kentekenbewijs? Dan ontvangt u een nieuwe tenaamstellingscode.
Kunnen we de trekgegevens niet direct bepalen? Dan kan het zijn dat we u om meer gegevens vragen of dat we uw voertuig moeten keuren. Hiervan krijgt u dan bericht.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Ja gewoon dezelfde montage.Knot schreef: 23 jul 2023, 11:57 Is ondanks 0kg op kenteken die trekhaak wel net zo degelijk bevestigd als bij zeg een 118i/120i dan?
Keuren zal wel een duur geintje zijn maar als de constructie hetzelfde is wat zou er achter mogen, 1500kg?
Een 118i die op gaspedaal staat van 2013 mag 1200kg achter, da's niet heel veul maar tenminste iets.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Hitz en 8 gasten