Hoe achterlijk ben je?
- volvoc30
Hoe achterlijk ben je?
http://www.dumpert.nl/mediabase/11741/3 ... index.html
Tja wat valt hier over te zeggen, lomp, achterlijk, dom,stom, onwetend??, zelfmoord, allah hakbar, stoer, triest, enz enz....
Tja wat valt hier over te zeggen, lomp, achterlijk, dom,stom, onwetend??, zelfmoord, allah hakbar, stoer, triest, enz enz....
- Peter Tunissen
Nee, nieuwe auto's die hardrijden tot een non-event maken.
Ook wel eens gedaan in de 147, alleen bij 240 of zo en geen filmpje van online gezet. Nou is dat een FWD dus die gaat van nature toch wel rechtdoor.
Maar het idee blijft hetzelfde, in de e30 zou het bij zo'n snelheid niet eens in me opkomen om één hand van het stuur te halen, laat staan twee.
Ook wel eens gedaan in de 147, alleen bij 240 of zo en geen filmpje van online gezet. Nou is dat een FWD dus die gaat van nature toch wel rechtdoor.

Maar het idee blijft hetzelfde, in de e30 zou het bij zo'n snelheid niet eens in me opkomen om één hand van het stuur te halen, laat staan twee.
- RVV
Gezien, tja.. ik zou het niet doen, lijkt wel of die de 100 maagden tegemoet zwaait
Maar aan de andere kant hoe gevaarlijk is het ? tijdens het fietsen met losse handen ben ik ook nog nooit gevallen.
Vind het wel een interessant gegeven, hoe gevaarlijk dit nu feitelijk is. Ik bedoel qua reageren van de auto. Zolang de sporing goed is blijft ie toch wel rechtdoorgaan lijkt me.
Christijan Albers zat afgelopen zondag aan het stekkertje van zijn radio in de helm te knoeien, resultaat was bekend, klapte van de baan. Ofwel handjes aan het stuur als je bochtjes rijd. Maar dit ? Immer gerade aus ?

Maar aan de andere kant hoe gevaarlijk is het ? tijdens het fietsen met losse handen ben ik ook nog nooit gevallen.
Vind het wel een interessant gegeven, hoe gevaarlijk dit nu feitelijk is. Ik bedoel qua reageren van de auto. Zolang de sporing goed is blijft ie toch wel rechtdoorgaan lijkt me.
Christijan Albers zat afgelopen zondag aan het stekkertje van zijn radio in de helm te knoeien, resultaat was bekend, klapte van de baan. Ofwel handjes aan het stuur als je bochtjes rijd. Maar dit ? Immer gerade aus ?
- volvoc30
een vriend van me reed laatst ook met 190 met 1 hand aan het stuur, in een zoekerige lexus GS. Ik verzocht hem toen ook vriendelijk om met 2 handen aan het stuur te rijden. 

Laatst gewijzigd door volvoc30 op 20 mar 2007, 11:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Hans
Ach pas reed ik in Duitsland met dik 200 toen de telefoon ging, instinktief pakte ik hem op (niet hands-free) en begon een gesprek. Is niet zo spannend.volvoc30 schreef:een vriend van me reed laatst ook met 190 met 1 hand aan het stuur, in een zoekerige lexus GS. Ik verzocht hem toen ook vriendelijk om met 2 handen aan het stuur te rijden.
- volvoc30
@hans
Nee over het algemeen zal er ook niet echt veel gebeuren, maar als je 260 op de teller rijd. moet er maar een lullige windvlaag zijn en het is afgelopen met de pret. Reed zondag met het slechte weer van Antwerpen naar Rotterdam het was bij Lage zwaluwen niet meer te doen. 160 is dan echt wel met 2 handen aan het stuur want je wordt zo de vangrail ingedrukt.
Nee over het algemeen zal er ook niet echt veel gebeuren, maar als je 260 op de teller rijd. moet er maar een lullige windvlaag zijn en het is afgelopen met de pret. Reed zondag met het slechte weer van Antwerpen naar Rotterdam het was bij Lage zwaluwen niet meer te doen. 160 is dan echt wel met 2 handen aan het stuur want je wordt zo de vangrail ingedrukt.
- duifjes.com
- Peter Tunissen
- GTRene
lekker stel in die auto, tuurlijk kan het...maar er zo over praten en doen als ik die leeftijd en uitstraling van hen bekijk zeg ik, niet echt slim en ook niet echt ervaren lui maar ik kan het verkeerd hebben...en met die snelheden kan het wl met de auto's van tegenwoordig maar er hoeft maar iets te gebeuren een klapband oid en dan kan het snel gaan...
vroeger zeiden ze wel eens; zonder handjes...zonder tandjes
maar dat was met de fiets als je dan met je handen van het stuur af fietste enje op je bek viel...
vroeger zeiden ze wel eens; zonder handjes...zonder tandjes

maar dat was met de fiets als je dan met je handen van het stuur af fietste enje op je bek viel...