Ik ben Ezra, 28 jaren jong actief als ondernemer in de regio hier als fysio en personal trainer.
Van een Polo uit 2011 naar een Leon FR uit 2014 naar een Lynk Co 01 en toen weer overgestapt naar een Polestar 2. Heel leuk maar begon de benzine toch wel te missen en me hart verlangde naar een BMW..
Aangezien ik al ervaring had met importeren dus op zoek gegaan naar een redelijk jonge 1, 3 of 4 serie met een 2 liter blok in een m-sport uitvoering. Heel mooi en net onderhouden exemplaar tegengekomen in Bonn Duitsland. Even een bezoekje gepland en auto kwam net van de onderhoud van de plaatselijke BMW dealer. Je kan het al raden een brandend koelvloeistoflampje! Eigenaar helemaal van slag want die had dit nog niet meegemaakt en de dealer wist ook van niks. Na wat tijd en moeite hebben ze de auto weer teruggenomen ter diagnostiek, bleek een radiatorslang kapot te zijn. Hiervoor waren wel terugroepacties in USA geweest maar DE niet? Dure grap maar blij dat ik hem nog niet gekocht had. Tweede bezoek gepland en onderhand auto goedgekeurd en snel op export kenteken en blij meegenomen!

Dit is hem geworden:
BMW 120i LCI m-sport shadow executive 2018

Stuur mij gerust een berichtje over krachttraining of iets dergelijks en wellicht kan ik je wat tips geven. Ben ook actief op Linkedin en daar post ik regelmatig op.