Nooit in mijn leven zou ik een mooie auto kunnen veroorloven die geschikt is zoals ik soms lucide kan dromen; heb ik tenminste nog een wel beetje het gevoel wat ik wens. Maar wat wel kan is hier gewoon genieten van al het moois op het forum en mensen volgen die prachtige bouwprojecten hebben. Wel heb ik een spotgoedkope auto gekocht om aan te klussen voor hobby, ik weet niets van auto's en met deze simpele auto is het goed te doen om toch een beetje smerige handen te krijgen en te kunnen genieten. De auto heeft dan ook een lijst aan mankementen die ik wil oplossen en gewoon goedkoop zijn om met een leuke hobby te beginnen, maar nooit is deze race waardig op welke manier dan ook. Toch is het leuk voor mij om wellicht een beetje mijn avonturen te delen en voornamelijk vragen te stellen, zo leer ik tenminste iets van auto's wat ik altijd heb gewild en kan ik ook een beetje klussen voor het leren.
Mijn hobby auto heb ik aangeschaft met de gedachte dat deze goed hard is en slechts veel opknapwerk nodig is voor APK en leuk is om gewoon flink mee te prutsen zonder in paniek te raken als het misgaat gezien de lage kosten van onderdelen (nu een jaar in gereden en inmiddels geschorst). Mijn auto zou nooit gebruikt kunnen worden voor racen of wat dan ook, het is vrijwel een baksteen op de weg maar prima geschikt om spullen in te vervoeren, het is dus echt voor leren en hobby.
Omdat ik graag wil klussen en een grote droom van mij is om een motorblok uit een auto te halen en zelf te reviseren (niet echt nodig of zinvol vanwege de kosten) ben ik momenteel ook een garage/schuur aan het bouwen waar zonnepanelen op komen. Ik doe alles echt spotgoedkoop met extreem veel 2e hand spullen omdat ik maar een uitkering heb (afgekeurd).
Qua gereedschap zit ik best wel goed op dit moment en heb niets te klagen, wel goedkoop en veel HBM spul op een beetje Gedore na van een zooi sleutels, natuurlijk mis ik wel dingen maar schaf dit wel aan als het echt noodzakelijk is als er echt geen andere optie is.
Afijn, ik ga veel mensen volgen en veel vragen stellen om dingen te leren van jullie. Het is gewoon voor mijn plezier en een beetje genieten. Wie weet mag ik ooit meekijken in het echt bij iemand in de toekomst omdat met de ogen kennis stelen het makkelijkste werkt voor mij. Lassen en plaatbewerking is dan ook iets wat ik graag zou willen leren en goed van pas zou komen voor mij, voornamelijk om zelf een paar onderdelen te kunnen maken in de toekomst.
Ik hoop hier een hoop plezier mee te mogen maken, maar nogmaals heb ik niets wat ooit van waarde is wat met racen of dergelijke te maken heeft waar het forum voor bedoelt is en zou daar dus niet aan kunnen tippen.