Volgens vele ervaringen is de R&T set juist geschikt als daily, daar ze vaak comfortabeler ervaren worden dan andere sets. Ik heb me in ieder geval aardig ingelezen voor de MX-5 (ND) en eigenlijk alle grotere / betere MX-5 tuners zweren bij Ohlins.
Wat betreft de rebuild adviezen na 30k km, denk ik inderdaad dat dat ook gebaseerd is op veel circuit gebruik. En bovendien kunnen ze dus geserviced worden en daarom kunnen ze heel lang mee.
Madeno staat ook super aangeschreven, dus daar zou ik ook zeker mijn auto met een gerust hart achterlaten. Let wel op dat volgens mij hun prijzen soms niet helemaal actueel zijn en bovendien adverteren ze exclusief BTW (de kleine lettertjes helemaal onderaan hun webpagina's

).
Natuurlijk zullen ze bij Madeno meer ervaring hebben met Ohlins en ze bouwen daar ook geheel naar klanteisen. Maar uiteindelijk gaat het om een R&T set, die al geheel afgestemd / standaard vanuit Ohlins komt. Bij TVM hebben ze genoeg ervaring als het gaat om verlagingsets. Normaal werken ze veel met Bilstein, dus een standaard R&T set van Ohlins monteren kan daar ook zonder enkel probleem.
Ze hebben in ieder geval mijn volledige vertrouwen daar en dat is ook wat waard. En ik gun ze het werk. Vandaar het idee om hier de interesse te polsen en te kijken of er wat mogelijk is bij afname van meerdere sets tegelijkertijd.