Hebben zich allemaal enorm verveeld 2e helft van corona zo te zien

Hebben zich allemaal enorm verveeld 2e helft van corona zo te zien
Tis maar net hoe je het ziet, veel binnen zitten, mensen vonden dat er niks te doen was (zodoende dat ik het verveling noemde) en dus een geboorteboom, het feit dat we over bevolkt zijn houden mensen dan weer geen rekening mee helaas...
Snap je gedachte gang, maar nee, ik heb altijd geroepen dat ik pas een kind zou willen als ik mijn levenswens in vervulling heb laten gaan, het bezitten van een Ferrarimatthyssie schreef: ↑15 aug 2022, 16:05 Jouw vriendin overschat jouw financiële positie dus blijkbaar nogal, je hebt toch niet lopen opscheppen he![]()
Baboulah schreef: ↑15 aug 2022, 16:26Snap je gedachte gang, maar nee, ik heb altijd geroepen dat ik pas een kind zou willen als ik mijn levenswens in vervulling heb laten gaan, het bezitten van een Ferrarimatthyssie schreef: ↑15 aug 2022, 16:05 Jouw vriendin overschat jouw financiële positie dus blijkbaar nogal, je hebt toch niet lopen opscheppen he![]()
Dat ik nooit op mn 80e kan denken van "dat kind heeft mij mijn droom gekost".
Hoezo? Zijn genoeg mensen die eerst iets hebben willen doen/bereikt hebben/etc voordat ze aan kinderen beginnen.Philipoo schreef: ↑15 aug 2022, 16:57Baboulah schreef: ↑15 aug 2022, 16:26Snap je gedachte gang, maar nee, ik heb altijd geroepen dat ik pas een kind zou willen als ik mijn levenswens in vervulling heb laten gaan, het bezitten van een Ferrarimatthyssie schreef: ↑15 aug 2022, 16:05 Jouw vriendin overschat jouw financiële positie dus blijkbaar nogal, je hebt toch niet lopen opscheppen he![]()
Dat ik nooit op mn 80e kan denken van "dat kind heeft mij mijn droom gekost".
Wauw. Doe iedereen een plezier en laat de schaar erin zetten!
Eerlijk advies, niet doen.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Will F. en 4 gasten