Schadeverleden opvragen voor kenteken
-
Schadeverleden opvragen voor kenteken
Wat is de beste (betaald of gratis) site om het schadeverleden van een Nederlandse auto op te vragen?
- Knot
Re: Schadeverleden opvragen voor kenteken
Zijn wel een aantal personen op DF die dat tegen een flesje wijn voor je kunnen doen volgens mij.
-
Zou ik ook wel willen weten.. betalen is geen probleem. Moet toch iets voor te bedenken zijn 

-
kan je dan meer zien dan enkel WOK -melding ? (Wacht Op Keuring 1 of 2).
Vraag me altijd af wie de auto daar dan voor aanmeldt en wat de regels/ verplichtingen zijn? Je doet dat niet vrijwillig neem ik aan.
Vraag me altijd af wie de auto daar dan voor aanmeldt en wat de regels/ verplichtingen zijn? Je doet dat niet vrijwillig neem ik aan.
-
- Auto: Dikke Bmw
Hmm hangt af van de schade, of de overtreding toch? Een Politie kan bij genoeg aanleiding een wachten op keuring status afgeven bij bv, afwijkende spoorbreedte als dat geconstateerd is of bv afwijkende eigenschappen van het voertuig, knetter luide uitlaat, uitstekende delen, ongelijke afmetingen (krom)Bombadil schreef: 20 jul 2022, 14:54 kan je dan meer zien dan enkel WOK -melding ? (Wacht Op Keuring 1 of 2).
Verder houdt mijn kennis hier van op

- Thomasss
- Auto: Bakfiets!
Vroeger was er een systeem voor waarin het allemaal werd bijgehouden, maar dat is er al een jaar of 6 (?) niet meer. Bij mijn weten is er geen centrale database meer.
-
OnlineMartijn_bmw
Ik kon vroeger wok meldingen zien maar idd die zijn inmiddels wat jaren geleden allemaal verdwenen.
Wellicht kan een verzekeraar nog wel meer zien?!
Wellicht kan een verzekeraar nog wel meer zien?!
- Emilio
- Auto: M2 LCI
Via kentekencheck.nl en dan de betaalde check zou je ook wok meldingen moeten kunnen zien.
Althans in mijn checks staat altijd een kopje schade verleden/ wok alleen gelukkig nog nooit gehad dat een auto die ik op het oog had hier een melding had staan.
Althans in mijn checks staat altijd een kopje schade verleden/ wok alleen gelukkig nog nooit gehad dat een auto die ik op het oog had hier een melding had staan.