even het topic afstoffen hier heb uiteraard niet stil gezeten in de tussen tijd en heb gelukkig ook al de nodige km er mee gereden.
maar om even verder te gaan bij waar we toen gebleven waren heb toen nog een H&R stabie op de achteras gemonteerd

setje nieuwe gordels

een plaat gemaakt met de spal ventilatoren erin

olie catchtank besteld

Toen was ik wat op internet aan het speuren om remkoeling te maken en dat dook per toeval op bij iemand op facebook deze maakte die voor klauwen en fusees op maat

daarna was het dan eindelijk tijd om de motor te laten afstellen had high hopes ivm een hybride turbo en alle aanpassingen die ik gedaan had.. die high hopes werden helaas alleen niet gehaald doordat de turbo die ik gekocht heb toen helaas niet meer wilt duwen dan het behaalde resultaat 251 pk en 377nm ( opzich gaat het lekker vooruit maar dat waren niet de besproken waardes die het zou moeten halen ) more luck next year
ondertussen had de vrouw een weekendje ring geboekt dus gezorgd dat er apk op de ketel kwam en wat heb ik genoten
nadat ik wat km gereden had ook met wat problemen natuurlijk. een geplofte slang en een losgelopen turbo in sept de auto weer in de schorsing gegooid om alles voor eens en voor altijd te verhelpen en natuurlijk ook wat nieuwe updates
sperdiff was het eerste wat ik besteld heb

toen kwam ik wat tegen wat eigelijk niet gepland was een F2000 kit

daar hoorde natuurlijk ook andere velgen bij want het andere was allemaal veel te smal dat is een setje speedlines geworden in 17x9J rondom

momenteel liggen de velgen bij retrowheelz in belgie om opgeknapt te worden en naar mijn smaak gemaakt te worden.
Had deze week de bak terug gekregen dus meteen weer alles gemonteerd motor hangt weer in de auto inmiddels nu ga ik weer verder met de buitenkant alles netjes maken spuiten en dan als dat klaar is gaat die weer terug naar blackfish zodat die weer gestickerd kan worden
hopelijk volgende week weer nieuwe updates zal het nu wat beter proberen bij te houden en wat vaker actief te zijn hier maar dat lukt door werk/kids vaak niet helemaal