Heren, ik zit te kijken naar een voor mij nieuwe auto. nou heb ik er 1 op het oog gekregen die interessant is, alleen is er een airride systeem opgebouwd (iets wat ik zelf absoluut niet wil, ben geen showboy die met zn auto wilt laten slapen op de grond bij meetings). wie weet er in hoeverre dit te doen is? Hoe groot is de kans van onderliggende schade ivm aanleggen van airride? ik heb echt 0.0 ervaring ermee, en kan er weinig over vinden online.
Moeten er bijv gaten geboord worden om de slangen te laten lopen? kabelboom die beschadigd kan zijn voor de power voor de tank/compressor vd airride?
Wie o wie weet hier meer van?
Airride terug bouwen naar Stock of Coilovers
- Baboulah
- Martijn_bmw
Re: Airride terug bouwen naar Stock of Coilovers
Ik verwacht dat er idd altijd wel iets over blijft van gaten voor leiding werk en /of kabels.
-
waarom zou je de airride uitbouwen? Is het defect?
- Martijn M
Ligt er aan. Vaak kunnen de leidingen door bestaande gaten worden gelegd.Martijn_bmw schreef: 24 jan 2022, 20:16 Ik verwacht dat er idd altijd wel iets over blijft van gaten voor leiding werk en /of kabels.
- Baboulah
omdat ik zelf liever op stock suspension of op coils rijd, gaat mij niet om zo laag mogelijk maar zo goed mogelijk rijgedrag, en naar mijn weten is dat op coils nog altijd beter dan airride...