En toen kwam ik een 848 tegen, en was verkocht. Ok ik moet het geratel bij stationair missen, maar het onmiskenbare geluid met die Termi's is zo fijn. Wat een geweld, net een bommenwerper.
Anyway;

Oja, ik mag er nog niet op rijden.

Ja theorie heb ik, beide praktijk examens is een dingetje.Eric Z schreef: 30 nov 2021, 23:10 Gaaf, veel kijkplezier dan maar. Waar wacht je op bij het CBR alleen praktijk? Of is alles nog druk daar?
De minst leuke heb je al. Praktijk examens blijven drama qua doorloop.WJ schreef: 30 nov 2021, 23:19Ja theorie heb ik, beide praktijk examens is een dingetje.Eric Z schreef: 30 nov 2021, 23:10 Gaaf, veel kijkplezier dan maar. Waar wacht je op bij het CBR alleen praktijk? Of is alles nog druk daar?
Mijn rijschool heeft ook een enorme tegenslag gehad met het verlies van z'n compagnon. Ik heb geen haast, komt vanzelf goed.
De afspraken zijn al gemaakt, kan misschien wel rond gaan shoppen maar veel eerder afrijden heeft toch niet echt veel zin meer gok ik (als ik naar buiten kijk)Fedmas schreef: 01 dec 2021, 07:37 Mooie motor!
Voor rbw, kijk je ook naar mogelijke afrijopties in de omgeving? Ik heb uiteindelijk ook stukje verderop afgereden.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 6 gasten