Gelukkig kwam ik door de ballotagecommissie, dus kon de zoektocht naar een TWINGO beginnen, Renault is mij niet vreemd, dus een niet perfecte TWINGO is geen probleem, ik had maar twee eisen, de 16 klepper en airco.
Naeen tijdje struinen op internet een paar gevonden en op een dag naar een aantal wezen kijken, twee waren er net voor mijn neus verkocht, dus weer even struinen op internet en een handelaar gevonden in Boekel, volgende dag wezen kijken, niet proefgereden en de onderstaande TWINGO gekocht.
Nog een Initiale ook met lederen bekleding
Afleveren duurde iets langer omdat de airco kapot was en er een nieuwe verdamper in moest, maar uiteindelijk hebben we hem op kunnen halen, hij stond er toen zo bij.
Met een nieuwe apk, met de enige opmerking dat de voorremmen nog maar net goed waren voor de apk, nou dan weet je genoeg.
Dus ik had inmiddels al de ferodo 2500 gehaald bij Biesheuvel.
Ritje naar huis ging goed, af en toe beetje slecht stationair lopen, maar de auto had door prive omstandigheden van de garagehouder ook al twee jaar stilgestaan, du naast de remmetjes had ik het idee dat een beurtje ook niet overbodig zou zijn.
Hij had nog wel netjes de code van de radio opgevraagd, dus die werkt ook naar behoren.