Het betreft een z4 3.0 handbak met een kilometerstand van ongeveer 135.000. De volledige onderhoudshistorie is bekend. Mijn ouders hebben de auto in 2015 gekocht en hem alleen in de zomer gebruikt om er van te genieten en mee te toeren. Wie op rdw.nl kijkt zal zien dat de auto in april is overgeschreven, dat is omdat we de auto op naam van mijn moeder hebben moeten zetten. Aangezien mijn moeder niets meer met de auto kan en ook wij hem niet kunnen gebruiken ivm de kinderen hebben we toch besloten hem weg te doen.
In 2019 is de voorbumper gespoten ivm steenslag. Eind vorig jaar heeft mijn vader nog vier nieuwe Vredestein banden laten monteren ter voorbereiding op het voorjaar. Tevens is vorig jaar de zogenaamde ‘sticky steering’ aanpakt, een bekende kwaal voor z4’s.
Mijn vader heeft de auto bijna maniakaal onderhouden. Geen deuk of krasje te bekennen, ook de velgen zijn volledig vrij van stoeprandschade. De auto heeft altijd binnen gestaan en is echt in topstaat.
Ik moet nog een paar mooie foto’s maken, deze foto’s zijn nog van vorige zomer. De auto staat nu nog alleen op DF. Neem bij interesse even contact op via PM.
De vraagprijs is EUR 13.900.