Vette pech voor de eigenaar, maar het doet me weinig.
Als het nu een onvervangbare exoot zoals een SWB of DB4 GT Zagato was, zou ik een ongemakkelijk gevoel in mijn maag krijgen.
Maar dit is gewoon een nieuwe auto. Ze worden nog gebouwd? Verzekeringspremie incasseren en een nieuwe aanschaffen. Next!
(het is zo makkelijk lullen als je niet de eigenaar bent )
Waarschijnlijk maakt hem de kosten inderdaad niks uit, alleen het feit dat ie weer lang moet wachten voordat hij van 0-300 in 17,8 sec kan knallen zal hij de pest over in hebben.
Ik denk als je deze auto kunt aanschaffen, dat je nog ander leuk speelgoed in de garage hebt staan, waarmee je die paar weken wel doorkomt. Ik heb geen medelijden met hem in ieder geval.
Eerder respect. Deze gebruikt hem tenminste. Denk dat driekwart hem alleen maar heeft om in de '"garage te hebben"
Daar ben ik het wel mee eens, zo lang het vier wielen en een stuur heeft moet je er mee blijven rijden, daar zijn auto's nou eenmaal voor gemaakt. Je moet ze in iedergeval niet blijven oppoetsen totdat je op een gegeven moment door de lak heen bent. Krasje meer of minder maakt niet uit, kun je ieder geval zien dat ie gebruikt wordt.