Ik heb al wat op i.net zitten struinen en als ik het goed begrepen heb is DiRT 5 meer een Arcade spelletje, dus het minst realistisch van deze 3, maar het kan natuurlijk zomaar zijn dat iemand van hier hele andere ervaringen heeft wat dat betreft.
Dus eigenlijk zou het dan maar om 2 van deze games gaan, namelijk DiRT Rally 2.0 en WRC 9, want ik vind realistisch best wel belangrijk, anders kan ik net zo goed met een toetsenbord of controller de games spelen.

Over deze 2 games lopen de meningen op i.net nogal uiteen, als ik het goed begrepen heb zijn beiden wel de moeite waard, bij de 1 is het grafisch en qua geluid beter op orde en bij de ander heb je meer stages om te rijden.
Weet niet of er hier mensen zijn die met één van deze of misschien wel met beiden hebben gespeeld en wat hun ervaringen zijn?
Ik heb inmiddels de oude 40 inch tv van zolder gehaald en alles aangesloten met een PS4.....de 3 pc-schermen staan even aan de kant en als het me allemaal goed bevalt ga ik wel op zoek naar een goede game-pc om daar dan ook de 3 schermen op aan te sluiten.
Momenteel nog heel weinig gereden, want ik ben ruim 2 weken geleden door m'n rug gegaan en heb nu ook alleen nog F1 2020, maar ik wil in ieder geval een rally-game uitproberen, want 15 jaar of zo geleden speelden we ook Collin McRae Rally op de pc en dat vonden we toen ook al leuker dan F1 spelletjes.
Als er iemand misschien een ander rally-alternatief weet mag ie dat natuurlijk ook hier noemen.