Na een tijdje meegelezen te hebben op dit forum leek het me wel netjes om me even voor te stellen. Ik ben Hinze, woonachtig in de kop van Overijssel, en in bezit van een Megane RS 265. Tijdens de zoektocht naar de Mégane kwam ik dit forum tegen. Ik zal voornamelijk meelezen en af en toe een reactie plaatsen.
Na een tijdje met een 208 GTI rondgereden te hebben werd het tijd voor wat anders. De 208 was erg leuk als eerste auto, maar de auto miste wat pit, het mocht allemaal wel wat scherper en agressiever. Na een tijdje zoeken kwam ik tot de conclusie dat een Megane 3 RS met CUP pakket binnen mijn budget het beste aan de eisen voldeed. Na een tijd zoeken(waarbij 4-5 keer een auto net voor mn neus verkocht werd) uiteindelijk een mooie Mégane RS met CUP pakket kunnen vinden. Auto is momenteel nog volledig origineel op een H&R schroefset na, deze zat al onder de auto
Auto bevalt tot dusver super, echt een leuke auto om mee te rijden. Auto is lekker direct, en alles komt goed door. Door de relatief korte bakverhouding voelt de auto ook lekker pittig aan. Qua onderstel wel vrij hard, maar ik vind het prima te doen.
Hieronder nog wat foto’s van de auto