ot nu toe weinig tijd besteed. Heb enkel nog wat onderdelen weer bemachtigd en wat verder
gegaan met het leeg halen. Hoop binnenkort zodra de tuin ed thuis klaar zijn meer tijd
te kunnen steken in het verder “bouwen”.
Heb 2 kuipstoelen op de kop weten te tikken incl rails. Enigste waar ik straks naar moet gaan kijken is het monteren van ze. Wel al even gepast natuurlijk....
Tevens een goede set wielen bemachtigd. Een setje styling 68 OEM bmw. Breedset. Waarom? Voorzijde is 9,5kg per velg en achterzijde 9,8kg per velg. Erg lichte OEM velgen voor een betaalbare prijs. Had rond gekeken naar lichtere velgen, echter kom je dan op BBS oid die kneiters aan de prijs zijn. Zaten leuke banden onder, voor Michelin pilot sport 3 en achter pilot sport 4 met ruim profiel!
Auto is nu bijna leeg. Zowat alle bekabeling getrokken wat niet meer nodig was.
Al het teer eruit gehaald dmv fohn en plamuur mes. Wat een werk.... Maarrr 10 kg eraf!
Veel tijd zat erin om alles netjes te demonteren.
Zit nu rond de 230kg wat uit de auto is gekomen.
Bekabeling zit ik op een slordige 6kg wat eruit is gegaan.
Ga nog wel de stroomkabels verleggen om een paar meter van die dikke kabel minder te maken. Binnenkort eens een kleinere accu erop proberen te zetten. Heb nog een 44ah accu liggen. Is toch weer 7kg lichter dan de originele dikkert die achterin ligt.
Hoe ik te werk ben gegaan met de bekabeling. Eerst de auto zien te starten met het minimale wat nodig was.
Tellerunit, lichtschakelaar en airbagcomputer.
Als 1 van deze 3 niet aangesloten is start de auto niet... (lichtschakelaar wist ik eerst niet.....)
Hierna alles getagd wat wat was. Om duidelijk te houden welke kabel waarvan...
Uiteindelijk elke kabelboompje die ik weg haalde auto gestart om te checken of hij t nog doet natuurlijk! Controleren is zeker weten.
Ben nu begonnen met de airco delete. Zodra dat allemaal eruit is ook de bekabeling van airco verwijderen en dan bekabeling afwerken in de zekeringkast. Hierna bekabeling netjes afwerken.
Wat ligt er nog:
330 remmerij
Kuipstoelen monteren en stellen (heb een zeeeeer goede buurman die zich opofferde om beetje las werk te doen)
Subframe verstevigings platen (rubbers nog even bestellen)
Iemand suggesties los van powerflex?