Maar als ik hierop google kom ik hele andere type velgen tegen.

Alvast dank.
De 405M velgen in 20” is altijd een breedset. In 18” zie je ‘m ook dikwijks als winterset aangeboden, dan is het een ‘rechte’ set (voor net zo breed als achter).veejay schreef: 01 jul 2020, 19:29 Beetje jammer van een dealer dat die dat zelf niet goed bijhoudt, maar ik zal wel purist zijn. Zijn de achterbanden altijd breder dan voor bij deze set?
Mooie LCI Joop, ik begrijp dat de LCI nog een betere wegligging heeft gekregen naast de mooie achterlichten (Behalve de F33 cabrio het onderstel). Zijn de blauwe remmen significant beter dan de standaard remmen (zonder kleur)?
Heb je een Power en Sound pack overwogen of iets te doen met het geluid van de uitlaat? (Ik begrijp dat de Power en Sound pack alleen nog maar mogelijk is tot Juli 2018 ivm WLTP).
Bedoel je dan enkel Mperformance uitlaat alleen? ik begrijp namelijk dat met de Power @ Sound pack ook de hele uitlaatlijn verandert. Voordeel is met die pack dat in comfort stand de auto net zo normaal klinkt als zonder Performance uitlaat. (althans lees ik op andere fora).Joop schreef: 01 jul 2020, 22:26 Mijn auto is verder helemaal standaard. De opties die je noemt zijn voor mijn auto wel beschikbaar (is nog van voor juli 2018)... Het geluid had wel dikker/vetter gemogen. De Performance uitlaat voor de 440i is er wel eentje waarmee je eventueel goede relatie met je buren op gespannen voet kan komen te staan.Klinkt wel waanzinnig goed icm het B58 blok btw.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Semrush [Bot] en 3 gasten