Bouwjaar: 2016
Kilometerstand: +/- 84.000
Het gaat hier om de meest luxe uitvoering, de GT-M, uitgevoerd met:
Achteruitrijcamera
Parkeersensoren achter
Line-departure warning
Verwarmde stoelen
Bose geluidssysteem
Keyless entry
Navigatiesysteem
Bandenspanningscontrole
Rear cross traffic alert
Bilstein sport onderstel
Limited slip differentieel
Daarnaast is deze ook nog uitgevoerd met:
Recaro stoelen
Aero pack
Op deze auto zijn aftermarket nog gemonteerd:
EBC remschijven en EBC yellowstuff blokken voor (2000km oud)
AST 5100 verstelbare schroefset (8000 km geleden)
Eibach stabilisatorstangen (4000km geleden)
Remus einddemper
AVO catless spruitstuk
Openflash tablet tune + systeem
Pacomoto stoelbrackets (verlagen de standaard stoelen zo'n 3cm)
Pacomoto soundtube delete
Knight sports strutbrace
Goodridge gevlochten remslangen
Works seeker FX 16x8 met Hankook S1 Evo 3 in 205/50 (5000km oud, geen schade's, in de glascoating)
949Racing 6UL 15x8 met toyo R888R in 225/50
Afgelopen maand is er een grote beurt uitgevoerd, hierbij zijn vervangen:
Olie + filter (castrol edge 5W30)
Luchtfilter
Remvloeistof (ate typ200)
Remblokken en schijven voor (EBC)
Bougies
Versnellingsbakolie
Ik heb de auto kortgeleden voorzien van een wrap in 3M sapphire green. De wrap zit er netjes op, echter ben ik geen professionele wrapper dus het is niet 100% perfect, ik vond het zelf absoluut niet storend. De originele lak is nog erg netjes op wat onoverkomelijke steenslagjes in de voobumper na.
De MX5 heeft helaas een paar kleine parkeerdeukjes die makkelijk te restylen zouden zijn. Auto heeft nooit schade gehad.
Er zit een openflash tablet tune op, met het systeem om de tune aan te passen erbij. De auto zou nu, met catless spruistuk, zo'n 190pk moeten hebben!
Ook zitten uiteraard alle originele onderdelen, de originele wielen en nog een set mazda velgen met winterbanden erbij.
De vraagprijs voor de auto met álle opties erop en eraan is 26,500€. De vraagprijs voor de standaard auto (met enkel de eibach stabilisatorstangen) is 21.000€. Alle andere opties van de auto met eventuele aanbouwdelen zijn te bespreken.





Net voordat die gewrapt werd:

Standaard auto:



Recaro's:

Strutbrace:

6UL's met toyo semislicks:


Voor verdere info/meer foto's etc: pb