Er zijn de laatste tijd een aantal technische aanpassingen gedaan:
- AVO Schokdempers
- Simons sport uitlaat
- V4 assen voor
- Nieuwe remmen rondom waarvan schijfremmen voor
- 4 bak inclusief stuurkolom etc
- Nieuwe koppeling
- Elektrische koelvloeistofpomp
- Grote radiator met Kenlowfan temperatuur instelbaar geschakeld.
- Wisselstroomdynamo
Daarnaast heb ik de auto bijna volledig ge'wetsand' en weer gepolijst.
Zie hier het verschil:




Na grondig wassen, kleien (https://autowaxtotaal.nl/auto-onderhoud ... dUFNNVCdPY) heb ik de auto nat geschuurd met speciale materialen voor auto lakken. Eerst met P1500, daarna met P2000 en als laatste met P2500. Dit neemt alle on effenheden weg maar geeft een zeer mat resultaat. Hierna moet er dan ook worden gepolijst.
In dit geval met Meguiar's M105, een roterende machine en een paarse wollen 'cutting' pad. Dat zorgt voor glans maar is ook een zeer grove en aggressieve stap. We bouwen dus langzaam de 'grofte' van het polijsten af om een hoogglans te krijgen. Een witte (medium) pad met Menzerna FF 3000 op de rotary. Daarna nog een keer Menzerna FF 3000 met witte pad op een excentrische machine om 'polijstbanen' weg te nemen.
Een paar stappen van het werk zie je hier:

Hier zie je het resultaat van wetsanden


Dit is de stap na de eerste keer polijsten. Op de achtergrond zie je het doffe paneel wat nog niet gepolijst is.



Inmiddels staat ie er zo bij:





