Lees hier al een tijdje mee en stiekem (zonder voorstellen) al een mooie Sabelt kuipstoel van Aernoudt gekocht.
Ben hier terecht gekomen via Peter, die ik weer heb leren kennen in de periode dat ik nog af en toe over Zandvoort gleed, hoe kan het ook anders.
Zoals ik al zei voornamelijk actief geweest met driften, dit heeft 4 jaar stil gelegen omdat ik een studie wilde doen. Auto's waarmee ik dat gedaan heb (in chronologische volgorde); Ford Sierra (2x), BMW E30, Nissan 200sx (2x), BMW E36 (2x), Nissan S14.5. En ook wat grut gehad om mee over straat te rijden. Helaas was er heel weinig potentie meer om het driften te promoten dus besloten alles te verkopen en proberen wat slimmer te worden.
Gehele studie heeft het ontzettend gekriebeld en tijdens afstuderen liep ik tegen een BMW E36 328i aan met voorschade en een WOK-melding. Die heb ik in een opwelling gekocht om in ieder geval weer iets te hebben om aan te sleutelen.
De BMW is inmiddels verlost van de WOK-melding en heeft APK. Plan is nu om er een tracktool van te maken zodat ik niet weer iedere keer een autoambulance nodig heb. Nu is het belangrijkste betrouwbaarheid en het onderstel, daarna zien we wel verder. In ieder geval leuke spulletjes kopen

Wat plaatjes bij de tekst: En de BMW in opbouw: Ik voor extra informatie lees ook veel in jullie topics, als jullie verder nog tips hebben hoor ik dat natuurlijk graag!
Groet Mick