Mooi weer komend weekend èn VLN-lay-out (dus met deel van het F1-circuit) voor dezelfde prijs dus ik ga zondag maar weer eens kijken of de Clio de weg nog weet

Het is in Duitsland sinds maandag verboden om je hotel voor toerisme geopend te houden. Voor andere doeleinden mag wel, maar ga het maar eens controleren, succes...Jan Terwolde schreef: ↑17 mar 2020, 23:38 TF lijkt nog gewoon door te gaan. Iemand een idee of hotels ook nog open zijn?
Ik zie vooral het probleem dat mensen de grenzen van het (ethisch) toelaatbare opzoeken en niet eens een paar weken concessies kunnen doen als de wereld in de fik staat.Jan Terwolde schreef: ↑18 mar 2020, 09:13Zie het probleem niet echt als je een huisje huurt en daar thuis werkt i.p.v. hier en in de avond een paar rondjes rijd en je auto niet eens uitkomt.
Ik ben mijn auto afgelopen zondag wel uitgekomen, maar ga de drukte uiteraard niet opzoeken dus mij zag je niet op het terras in Breidscheid zitten, tussen de mensenmassa in Brünnchen staan of in een restaurant zitten. Tijdens baansluitingen heerlijk in het zonnetje gezeten in het gras boven bij Breidscheid met een boekje/telefoon erbij. Ik zag er in ieder geval corona-technisch gezien geen probleem in om afgelopen zondag Ringwaarts te gaan.
Een gesloten grens Nederland - Duitsland
Het gaat ook om bijvoorbeeld een crash. Dan wordt er een extra druk op de ziekenhuizen gelegd die al druk genoeg zijn.Paskal schreef: ↑18 mar 2020, 09:38Ik ben mijn auto afgelopen zondag wel uitgekomen, maar ga de drukte uiteraard niet opzoeken dus mij zag je niet op het terras in Breidscheid zitten, tussen de mensenmassa in Brünnchen staan of in een restaurant zitten. Tijdens baansluitingen heerlijk in het zonnetje gezeten in het gras boven bij Breidscheid met een boekje/telefoon erbij. Ik zag er in ieder geval corona-technisch gezien geen probleem in om afgelopen zondag Ringwaarts te gaan.
Het gaat ook om bijvoorbeeld een crash. Dan wordt er een extra druk op de ziekenhuizen gelegd die al druk genoeg zijn.Paskal schreef: ↑18 mar 2020, 09:38Ik ben mijn auto afgelopen zondag wel uitgekomen, maar ga de drukte uiteraard niet opzoeken dus mij zag je niet op het terras in Breidscheid zitten, tussen de mensenmassa in Brünnchen staan of in een restaurant zitten. Tijdens baansluitingen heerlijk in het zonnetje gezeten in het gras boven bij Breidscheid met een boekje/telefoon erbij. Ik zag er in ieder geval corona-technisch gezien geen probleem in om afgelopen zondag Ringwaarts te gaan.
Tuurlijk, je kunt ook overal spoken zien natuurlijk
Je zegt zelf tijdens baansluitingen.......Paskal schreef: ↑18 mar 2020, 14:36Tuurlijk, je kunt ook overal spoken zien natuurlijk![]()
Alsof je op de Ring om iedere hoek in het ziekenhuis belandt als je in een auto zit en met gepaste snelheid je rondjes rijdt. Moet je eens kijken wat voor een malloten er tegenwoordig op de openbare weg rijden die druk doende zijn met appen, hun 40" scherm in de Tesla bedienen, een worstenbroodje uit de magnetron halen etc en die vervolgens achterop een ander klappen. Zie gister weer bij het dodelijk ongeval op de A59 en de twee vrachtwagens op elkaar op de A27.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten