https://www.welt.de/politik/deutschland ... 1NR6s4UDOs
+1Weg met de SUV!!!!
Jij hebt een Tank......een rijdend milieudelict....... dus waar bemoei jij je eigenlijk mee?allen schreef: 15 sep 2019, 16:47 Zelf vind ik een suv overigens geweldig. Altijd meer ruimte dan een even lange sedan of touring, Makkelijker in- en uitstappen dan zo’n laag hok en beter uitzicht. Kan ook nog een fatsoenlijke hond achterin.![]()
Als er dan echt een wagen onzinnig moet zijn is het een sedan of coupé. Kunt er niets in verstouwen en weinig hoofdruimte achterin.
Ik pleit voor een Pro SUV campagne op tv!
Ik lees niets waar ik nou echt ongerust van wordt............. nou ja, behalve die Frod natuurlijk.JP schreef: 15 sep 2019, 16:58 Mensen met een suv die dan op een forum zitten waar rijbeleving voorop staat. Jeetje, dan moet toch echt je zaad tot stof wedergekeerd zijn, en moet je zeker de hele dag thuis met een bal in je mond rondlopen, want of je hebt er toch niets te zeggen, of er komt geen zinnig woord uit.
Door jullie zware hokken slijten de wegen sneller, smelten de poolkappen, worden de zomers warmer, branden de oerbossen af in de Amazone, wordt zwarte roetpiet verboden, moet ik airco op de slaapkamer gaan monteren, en zit ik aan de Methylfenidaat om te voorkomen dat ik suv-rijders voor ouwe lullen uitscheld. Hoge instap? Jeetje, Altrex erbij ? Beter uitzicht op het stoplicht....? Wat let je om 3 meter voor de streep te stoppen? Je gaat met zo’n obesitas-dieselhok toch niet een sprint winnen.
Get al life, get a Ford !
Ford.......they circled the problem......JP schreef: 15 sep 2019, 16:58 Mensen met een suv die dan op een forum zitten waar rijbeleving voorop staat. Jeetje, dan moet toch echt je zaad tot stof wedergekeerd zijn, en moet je zeker de hele dag thuis met een bal in je mond rondlopen, want of je hebt er toch niets te zeggen, of er komt geen zinnig woord uit.
Door jullie zware hokken slijten de wegen sneller, smelten de poolkappen, worden de zomers warmer, branden de oerbossen af in de Amazone, wordt zwarte roetpiet verboden, moet ik airco op de slaapkamer gaan monteren, en zit ik aan de Methylfenidaat om te voorkomen dat ik suv-rijders voor ouwe lullen uitscheld. Hoge instap? Jeetje, Altrex erbij ? Beter uitzicht op het stoplicht....? Wat let je om 3 meter voor de streep te stoppen? Je gaat met zo’n obesitas-dieselhok toch niet een sprint winnen.
Get al life, get a Ford !
Dit dus.@Vlokmans; Ook een aardige contradictie overigens: als auto's 23 uur per dag stil staan, hoezo zijn het dan van die grote vervuilers? Of wordt bedoeld dat ze voor de fietspaden en stoepen geparkeerd staan?![]()
In dat opzicht is rijden in een m3 / m4 in nl ook doelloos, je kunt je daarmee ook net zo goed in een tamme station vervoeren, nog praktischer ook.Joop schreef: 15 sep 2019, 15:24 De SUV als auto zijn gewoon ondingen als je ze niet gebruikt of kunt gebruiken waar ze voor bedoeld zijn. Beetje doelloos door de PC rijden lukt ook prima met een stationwagon en ook die kun je prima vol stauwen...
...het is op dit moment rustig om de IAA; gisteren een gekkenhuis zo ik begreep met die Klimagekkies.*
*) al ging het met name om de aanleg van betere fietspaden en beter openbaar vervoer wat in Frankfurt nog echt achter lijkt te blijven.
Demonstreren tegen de ICE hoef je hier nauwelijks te doen; de beurs is bijna een en al EV man...
...de leuke auto’s staan gewoon in een hoekje gedrukt (als je bijv. bij Porsche kijkt).
Hier ben ik ook voorstander van.Los van alles had ik graag gezien dat onze regering per direct de co2 heffing in de brandstof zou verrekenen. Niets ervan in de bpm of mrb. Wie meer kilometers maakt of een onzuinige wagen rijdt betaalt meer.
Exact.Mike R32 schreef: 16 sep 2019, 08:27Hier ben ik ook voorstander van.Los van alles had ik graag gezien dat onze regering per direct de co2 heffing in de brandstof zou verrekenen. Niets ervan in de bpm of mrb. Wie meer kilometers maakt of een onzuinige wagen rijdt betaalt meer.
Dit ook. Maar mede en vooral het AANTAL gezinsleden, als je zo'n klimaatgekkie bent.allen schreef: 16 sep 2019, 08:03
Overigens, ieder hier die zeurt over het milieu moet zich eerst afvragen of hij / zij incluis hun gezin duurzaam leven. Geen groter huis dan nodig, niet iedere paar jaar een nieuwe auto, niet op vakantie, etc., etc...
Dit ook, sommigen wonen (veel) te groot voor hun salaris(mooi!!), sommigen te klein, sommigen hebben 'n te groot gezin om übethaupt te gaan zeiken over 't milieu en klimaat. Sommigen vliegen veel, sommigen fietsen veel etcetera.markm schreef: 16 sep 2019, 07:04
In dat opzicht is rijden in een m3 / m4 in nl ook doelloos, je kunt je daarmee ook net zo goed in een tamme station vervoeren, nog praktischer ook.
Flauwekul natuurlijk, iedereen moet gewoon lekker doen en in rijden waar die zelf in wilt.
Dat "moet" juist,Luc B schreef: 16 sep 2019, 10:53 https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... um=android
Zo'n v12 tdi lijkt me toch nog wel een keer gaaf. Of kan dat écht niet meer ?
Dit gaat nooit gebeuren, is volledig uitgesloten.Mike R32 schreef: 16 sep 2019, 08:27Hier ben ik ook voorstander van.Los van alles had ik graag gezien dat onze regering per direct de co2 heffing in de brandstof zou verrekenen. Niets ervan in de bpm of mrb. Wie meer kilometers maakt of een onzuinige wagen rijdt betaalt meer.