Some streaming pictures:

Appels en peren. De grille van Audi is nooit een specifiek designelement geweest. De grille van Alfa is niet buitenproportioneel groot als je kijkt naar Alfa oldtimers uit de jaren 60 en 70.Robin schreef: 10 sep 2019, 10:18 Nieuwe Audi RS7 Sportbek komt wel met zo'n grote grille weg, minder geprononceerd, meer geintegreerd. Giulia ook....
Nee, dat denk ik niet.MParallel schreef: 10 sep 2019, 11:43 Wen er maar aan. Precies zoals toen met Audi. En kijk je nu naar oude Audi’s, denk je, wat een kleine grill, ziet er niet uit.
Dat is duidelijk ja. Maar dan mag men er nog wel een mening over hebben. We zullen er vast aan wennen, maar tegelijkertijd vind ik het wel jammer dat deze trend zich zo ontwikkelt.Dit is het nieuwe BMW, gericht op de Like and Subscribe generatie. Geen oude nostalgie heren zoals wij.
+1 , model is skitterend qua proporties, geen geintje, behalve die klote grill en dat springt teveel in 't oog!
Nee sorry. Ben het met Joost eens. Oudere Audi’s met de kleinere grille blijven prachtig. En dit blijft lelijk. En ik doe niet aan private lease.MParallel schreef: 10 sep 2019, 11:50 Zei ook niet dat je geen mening mag hebben @Joost.
Alle haters staan straks voor in de rij om hun private lease contract te ondertekenen![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Majestic-12 [Bot] en 32 gasten