Weer een nieuwe...
- chris_lbr
Weer een nieuwe...
Hallo mensen
Heb dit forum ondertussen leren kennen door Rico die enige tijd geleden op www.poscheforum.nl over jullie evenementen op de autobahn kwam aandraven.
Ben altijd al gek geweest van SPEED.
Volgende snelheid-machines staan momenteel in de stal :
- Porsche 993 TT (bi-turbo) van '96
- Porsche 951 (944 turbo) van '85 die alleen maar op circuit gebruikt wordt (vrij rijden voor 't plezier, geen wedstrijden)
- Fireblade CBR1000/4 om mee naar 't werk te rijden
- Fireblade CBR1000/4 (ciruitmotor) om me af en toe echt eens te kunnen gaan amuseren (alleen vrij rijden)
Verder heb ik vroeger een 8-tal jaren kart-wedtrijden gereden met als top een 6de plaats in de 24 uren van Le mans (Europees kampioenschap).
Ik zal het zeker in het oog houden wanneer jullie nog eens iets gaan organiseren.
Groetjes
Chris
Heb dit forum ondertussen leren kennen door Rico die enige tijd geleden op www.poscheforum.nl over jullie evenementen op de autobahn kwam aandraven.
Ben altijd al gek geweest van SPEED.
Volgende snelheid-machines staan momenteel in de stal :
- Porsche 993 TT (bi-turbo) van '96
- Porsche 951 (944 turbo) van '85 die alleen maar op circuit gebruikt wordt (vrij rijden voor 't plezier, geen wedstrijden)
- Fireblade CBR1000/4 om mee naar 't werk te rijden
- Fireblade CBR1000/4 (ciruitmotor) om me af en toe echt eens te kunnen gaan amuseren (alleen vrij rijden)
Verder heb ik vroeger een 8-tal jaren kart-wedtrijden gereden met als top een 6de plaats in de 24 uren van Le mans (Europees kampioenschap).
Ik zal het zeker in het oog houden wanneer jullie nog eens iets gaan organiseren.
Groetjes
Chris
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- chris_lbr
Ik heb hem nog maar sinds gisteren in mijn garage staan. 4 weken geleden geïmporteerd vanuit Engeland en 't heeft natuurlijk wel wat tijd gekost om hem in te voerenErik-Jan schreef:Porsche 993 is een van mn favorite wagens!
Heb je er nog wat foto's van?

Als ik het tegen een CBR moet opnemen doe ik het toch liever met mijne CBR dan met de Porsche. Want 408 pk of niet, de CBR trekt nog altijd pakken sneller op. En qua top moeten ze voor elkaar niet onderdoen.Rico v Velzen schreef:Welkom op DF Chris. ik zie de 993 turbo graag tegemoet op de CBR !
-
- RVV
- chris_lbr
Ik heb m'n 993TT pas sinds zaterdag in mijn garage staan. Ben hem dus nog niet helemaal gewoon, moet er nog wat aan wennen om die 2 turbo's en die 408 pk's te beheersen.Rico v Velzen schreef:maar je doet mee met de 993 hè? ondertussen al meerdere zuiderburen die meedoen!
Daarnaast probeer ik er wel zo weinig mogelijk mee in de regen te rijden, kwestie van hem zo goed mogelijk te conserveren. De wagen is nl. bijna 11 jaar oud maar heeft nog geen 15.000km.
Nu, als ik hem tegen de CBR nog niet goed onder de knie heb en het goed weer is kan ik nog altijd afkomen met de Fireblade. Daar heb ik al een top van 290 mee gehaald maar er zit m.i. toch nog iets meer in.
[IMG:876:657]http://i15.tinypic.com/2a5nic5.jpg[/img]Rene / Hazze schreef:Welkom hier. Mooie wagens! Ben ook wel benieuwd naar de foto's van de 944 Turbo. Is deze gestript/kooi etc?
[IMG:768:576]http://i9.tinypic.com/49ixzk3.jpg[/img]
Hij is niet volledig gestript maar wel grotendeels. Eigenlijk is dit een project van mezelf met een vriend. We hebben de wagen met z'n 2 gekocht en doen er ook alles met z'n 2 aan. Hij is ondertussen verlaagd met een instelbare KW-verlagingskit, staat een rolbeugel in, turbo-kit van 265 pk (origineel 220pk), Recaro's en 4-puntgordels, vernieuwde remschijven, stalen remleidingen etc... En vanaf dit jaar rijden we met 18" slicks. Er is nog wel nen hoop dat we kunnen doen maar we houden het gewoon rustig omdat het tenslotte een wagen is waarmee we voor 't pure plezier op circuit rijden.
-
- 911-lover
Hoi Chriske.
Ook hier :twisted:
Voor wie alles wil weten van onze 951 Martini kan even kijken op mijn website en dan even klikken op de thumbnail "Martini Porsche"
Oh ja , hier nog een leuke foto gemaakt te Francorchamps
[img:640:480]http://img127.imageshack.us/img127/4493/martini70li.jpg[/img]
Ook hier :twisted:

Voor wie alles wil weten van onze 951 Martini kan even kijken op mijn website en dan even klikken op de thumbnail "Martini Porsche"
Oh ja , hier nog een leuke foto gemaakt te Francorchamps
[img:640:480]http://img127.imageshack.us/img127/4493/martini70li.jpg[/img]
- Bert ///M3