400km actieradius, release in 2020.

Meer foto's:
https://www.autoblog.nl/nieuws/officiee ... ija-127927
Goede post dit.smiley schreef: ↑17 jul 2019, 11:11 Het is een prachtige halo car, uit de categorie mclaren/gt40, maar qua puur EV gaat dat ding bij de topgears van deze wereld tegen de tesla roadster getest worden, die 10x goedkoper is.
Ik denk dat de stap van 100k sportwagens naar een 2 miljoen hypercar iets te ambitieus is.
Heritage is leuk voor een mega succesvol merk of als laatste strohalm voor een stervend merk.
Agree.Tom schreef: ↑18 jul 2019, 14:28Goede post dit.smiley schreef: ↑17 jul 2019, 11:11 Het is een prachtige halo car, uit de categorie mclaren/gt40, maar qua puur EV gaat dat ding bij de topgears van deze wereld tegen de tesla roadster getest worden, die 10x goedkoper is.
Ik denk dat de stap van 100k sportwagens naar een 2 miljoen hypercar iets te ambitieus is.
Bij een normale hypercar kun je als liefhebber wel inschatten hoe indrukwekkend het is. Vaak zeer indrukwekkende techniek qua motor met hoge ontwikkelkosten over lage aantallen.
In het geval van zo'n EV weet ik het niet. Mijn gevoel zegt dat er heeeeel veel lucht in die prijs zit.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten