
Huidige rondetijd CPZ na eerste shakedown volledig nieuwe setup (suspension, brakes, tyres)
1:58:6 / 1:59 constant met verkeer (sector tijden 1:57:9)
Ik was niet tevreden over grip, vooral in mid-corner op medium- en highspeed. Daarnaast was elke heat cycle mijn drop off in grip veel te snel, op piek momenten aan het begin van elke stint deed hij het wel lekker, toen zag ik op de bumpers van lage 1:50 rijders te drukken, dat voelde gewoon zoals het hoort
Gespeeld met allerlei demper settings en bandendruk, stabi settings en zelfs stabi los achter. Veersterktes kloppen wel. Maakte allemaal geen verschil die auto deed het wel, grip issue bleef exact hetzelfde. Temperaturen en druk leken ook ok.
De volgende test sessie met andere uitlijning en rijhoogte testen, breder op z'n voeten, terug naar het begin
Body +- 1090kg raceklaar met brandstof
* Uitgebreide ChroMo laskooi en door naar subframe achter met veerpoottoren versteviging
* Vollledig Polyster body, wielbak eruit (dak, motorkap, zijschermen voor, deuren, kofferbakklep, voorbumper, fenders achter)
* Lexaan rondom (behalve voorruit)
Suspension
* Ohlins Raceline customized setup met maatwerk topmounts, bump steer/roll center kit (shimms)
* H&R customized verstelbare stabi's voor en achter met maatwerk verstelbare drop-links
* IRP Camber arms achter (4x)
* Alu subframe bushings
* Alu motorsteunen
* Alu baksteunen
* PU / Uniballs hier en daar
Brakes
* StopTech 4 piston voor en 2 piston achter
* StopTech schijven
* StopTech blokken (verschillende compounds)
* Rembalansverdeler
Overbrenging
* Diff met 3.73 Eindoverbrenging + Sper 45% 1.5way gemaakt en andere pre-load
* Benzine catch tank/swirl pop met 2de brandstofpomp (kan door de bocht met minimale brandstof)
* Bak standaard
Banden / Velgen
* Zestino slicks 18inch 240 rondom
* Japan Racing velgen
Motor +-230pk
* Remap op maat
* M50 inlaat
* Vanos revisie
* M3 spaghetti spruitstuk
* Pipercross filter
* Ltec catch tank
* Setrab olie koeler, Olie druk / temp meters
* Bastuk einddemper systeem, Kats weg
Rest
* IRP Short shifter
* Poly dashboard
* LTEC stuur met Snap-off
* Sparco stoelen met oren, Ltec 6 punt gordels, Sparco brandblusser
* Kabelboom volledig uitgedund, interieur helemaal kaal, motorkap leeg, alles volledig race



