Eens een poll voor een leuke tweede auto; ga je dan toch voor de relatief verstandige sedan waar je overal mee aan kunt komen en waar ook nog eens een Ikea-kast in past of spring je dan ook meteen helemaal uit de band?
Beide auto's kosten rond de 30.000 euro.
Dit is uiteraard een fictieve poll; enige overeenkomst met bestaande mensen berust louter op toeval.
Evo voor mij. Cerbera is bruut en heftig, maar niet mijn ding. Beetje onbetrouwbaar gevoel bij die auto, zowel qua rijden als betrouwbaarheid van de auto.
Cerbera natuurlijk. Evo is leuk, maar 4wd icm benzineverbruik gaat je na loop van tijd tegenstaan. Daarnaast blijft het geen mooie auto om te zien, wel een gave. Maar de TVR is gaaf én mooi tegelijk. TVR is meer voor thrillseekers, wel iets voor mij dus.
Evo zou ik alleen kopen om beter met 4wd te kunnen leren rijden.
Even voor de duidelijkheid dit model ? Ik zit namelijk niet zo in die TVR handel.
Zoja dan de TVR, gewoon omdat je gewoon een keer echt gek moet doen, helemaal jij Peter, die FWD Alfa heeft zowat je hersenen aangetast, daar moet je echt van genezen, pilletje TVR schijnt het beste te zijn
Heb ook gekozen voor de TVR, liefst nog een Tuscan.
Ik vind het geweldig hoe spartaans die gasten auto's maken, en blijven maken.
Heb het genoegen gehad om een weekend met een Sagaris te sturen, er gingen wat dingetjes stuk joh, maar tot nu bood deze auto mij de grootste rijbeleving tot nu toe.
Voor dat geld, optie 2.
Heb geen gezins auto nodig, dus is het puur voor erbij en dan zijn looks belangrijk. Ook is het denk ik een uitdagendere auto dan de Evo, en dat blijft langer plezier geven.
Aangezien het bijna de helft van de tijd regent in Nederland en je dan met zo'n ding toch wat beter uit de voeten kan dan met een TVR.
Ook is de Evo wat praktischer met een vrouw en 2 kids erbij.
TVR, het toonbeeld van degelijkheid en bouwkwaliteit.
In deze keuze 100% voor de Evo, nog liever een RS eigenlijk aangezien het toch voor erbij zou zijn en niet voor dagelijks .