Leuke sedan!

https://youtu.be/HAcFNRl237I
Bmdub had bij 340 een verbruik van 1 op 2 als ik het me goed kan herinneren. 1 op 5,5 is een gecombineerd verbruik. Verbruik van 3 op 1 dan is na 25 km je tank leeg
Joy schreef: ↑21 apr 2019, 20:53 Deze motor levert zijn max vermogen dichtbij het max toerental. Met een uitgekiende overbrenging (topsnelheid is max toerental) kom je dan heel ver met relatief weinig vermogen. Turbomotoren zwakken vaak ruim voor het max toerental al af en moeten daardoor langere verzetten draaien om toch hoge snelheden te halen en verliezen daarbij vermogen aan de wielen.
Als je de ruimte heb is 340 zeker haalbaar dat is ook een beetje de max van de V10. Ben zelf nog niet boven de 320 geweest met de M6 van de zomer wel ff een keer op en neer naar DuitslandEmi schreef: ↑21 apr 2019, 21:25Joy schreef: ↑21 apr 2019, 20:53 Deze motor levert zijn max vermogen dichtbij het max toerental. Met een uitgekiende overbrenging (topsnelheid is max toerental) kom je dan heel ver met relatief weinig vermogen. Turbomotoren zwakken vaak ruim voor het max toerental al af en moeten daardoor langere verzetten draaien om toch hoge snelheden te halen en verliezen daarbij vermogen aan de wielen.
In dat geval zou een E60 M5 ruim over de 340 km/u moeten gaan.
Zoals velen van jullie hier waarschijnlijk weten, is de Autobahn 31 de favoriete hogesnelheidsweg van Duitse speedhunters. Helaas is de 31 op dit moment onderhevig aan een grote hoeveelheid Baustelles. Zo gauw die gerealiseerd zijn, ga ik graag het nieuwe asfalt uitproberen en hopelijk vind ik dan de V-max.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], MHJVS en 13 gasten