Muziek @ DVD
-
Muziek @ DVD
Ideeen?
Ik vind moby wel gaaf voor de intro (rustige intro van Moby) en prodigy voor de actie momenten.
Wat vinden jullie gaaf?
Ik vind moby wel gaaf voor de intro (rustige intro van Moby) en prodigy voor de actie momenten.
Wat vinden jullie gaaf?
- david
Hazze, ken je Kubus? (maakt ook de beats voor Opgezwolle) Muziek brein uit zwolle. Hij heeft nu net weer een cd uit met Bang bang (rauwe londonse rapper---ala de audio bullies, prodigy etc..)
Misschien is dit een tip. Past goed bij london. Kan je eventueel een cd tje opsturen . Trouwens met jouw keuzes is niks mis
anders iets, las dat je hidden draadje kon lezen op PH forum. Ik ben er wel ingelogd, maar enig idee hoe ik op tunnelrun gedeelte kan komen? Wil de jongens nml even bedanken voor hun supergastvrijheid
Misschien is dit een tip. Past goed bij london. Kan je eventueel een cd tje opsturen . Trouwens met jouw keuzes is niks mis
anders iets, las dat je hidden draadje kon lezen op PH forum. Ik ben er wel ingelogd, maar enig idee hoe ik op tunnelrun gedeelte kan komen? Wil de jongens nml even bedanken voor hun supergastvrijheid
-
-
- Peter Tunissen
-
-
- HansD
Ik ben op zoek geweest naar die CD maar heb hem nog niet kunnen vinden. Geldt dat aanbod ook voor mij?Misschien is dit een tip. Past goed bij london. Kan je eventueel een cd tje opsturen .
London tip:
Primal Scream- Miss Lucifer
Jimi Hendrix- Purple Haze
G&R- Welcome to the jungle
Rammstein- Feuer Frei
Mayday dream
Dr Dre- Let me Ride
- david
Tomaz,
Bart (kubus) was hier net, en hij is absoluut niet van plan om over te stappen. Wel vond hij de tunnelrun foto's super(hij wil graag ook een keer mee, maar hij rijd nu nog in een micra), en hij kon mijn muziekideetje zeker goedkeuren. Ook liet hij me even de komende videoclip zien...daar komt een auto op de kop in voor
--you heard it first on DF!! (het linkje kan ik je nog niet geven) straks dus te zien op tmf of mtv 
Bart (kubus) was hier net, en hij is absoluut niet van plan om over te stappen. Wel vond hij de tunnelrun foto's super(hij wil graag ook een keer mee, maar hij rijd nu nog in een micra), en hij kon mijn muziekideetje zeker goedkeuren. Ook liet hij me even de komende videoclip zien...daar komt een auto op de kop in voor

- Macboy
- emiel307sw