(Bedankt Joep

Droom garage!!! Audi V8 er ook bij natuurlijk, en natuurlijk naast de straatversies, de DTM exemplaren.Dennis Cavallino schreef:Alledrie gaaf en ik weet niet welke ik zou kiezen. Sierra vind ik super, M3 ook, maar een Benz blijft ook apart. Zeker als je van alledrie de EVO modellen erbij pakt wordt de keuze er niet makkelijker op... dan wordt het denk ik de RS500 voor mij.
Dennis Cavallino schreef:Alledrie gaaf en ik weet niet welke ik zou kiezen. Sierra vind ik super, M3 ook, maar een Benz blijft ook apart. Zeker als je van alledrie de EVO modellen erbij pakt wordt de keuze er niet makkelijker op
Andre schreef:Prachtig artikel de intro is pakkend en daarom zet ik die hier ook nog maar even bij.
They say racing improves the breed, but these days it’s hard to see how. Any so-called progress only succeeds in further erasing the driver from the picture.
You know what I mean: all the F1-style transmissions so you can kid yourself you’re as good as Schumacher, the launch control that saves drivers from traffic light embarrassment, multi-mode ESP systems that are intended to avoid expensive trips to the bodyshop. Yes, we’re going faster. Much faster. But come on, be honest, we aren’t enjoying it as much, are we?
kappeh nou! Daar kan ik niet tegenJoep schreef:http://208.109.219.183/emergencyforums/ ... .php?t=405
Wist zo snel niet het waar anders te dumpen...en mss helpt t![]()
Joep
Ik kies ook de Benz(duhhugo schreef:Prachtig verhaal, er wordt beschreven wat écht rijden is en daar houd ik van.
Ben ik de enige die een enorm zwak heeft voor die 190E 2.5 16v?
Rond de 3-5k voor de 2.3-16, de 2.5-16(niet-EVO) 5 á 6k hangt natuurlijk ook af van de staat enzohugo schreef:Wat zou een Merc 190e 2.5 16v in redelijke/goede toestand doen kwa prijs?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten