***-**** gelul
-
***-**** gelul
Eens helemaal niet over auto's (hence titel, intimi weten waar ik het over heb).
Waar heb je je verzekerd? Ik heb het over de zorgverzekering.
Ik meen dat er een (1) aanbieder was die ook voor 2007 en later dezelfde premie zou berekenen itt de rest die de premie met 10/20% gaat verhogen. Als iemand die verzekeraar kent, graag!
Twijfel zelf tussen:
bovenstaande
Ohra (huidig)
Menzis
Zilveren kruis
onbekende via de Rabobank.
N.
Waar heb je je verzekerd? Ik heb het over de zorgverzekering.
Ik meen dat er een (1) aanbieder was die ook voor 2007 en later dezelfde premie zou berekenen itt de rest die de premie met 10/20% gaat verhogen. Als iemand die verzekeraar kent, graag!
Twijfel zelf tussen:
bovenstaande
Ohra (huidig)
Menzis
Zilveren kruis
onbekende via de Rabobank.
N.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
- Hans
Re: ***-**** gelul
Volgens mij was dat UNIVE.Nandor schreef:Ik meen dat er een (1) aanbieder was die ook voor 2007 en later dezelfde premie zou berekenen itt de rest die de premie met 10/20% gaat verhogen. Als iemand die verzekeraar kent, graag!
- Peter Tunissen
LOL @ titel!
Ik ga naar Zilveren kruis denk ik.
Die hadden een of andere beter af-polis voor mensen die niet veel dingen vergoed hoefden te hebben, maar wel met korting op de sportschool.
Geloof dat je met €500 eigen risico €68 per maand betaalt.
Ideaal voor mij, want ik ben of een jaar niet ziek of juist de hele tijd en dan zijn die 500 euro ook de minste zorg en ik baal van die 55 euro die iedere maand naar de sportschool gaan, want da's echt afzetterij als je ziet wat je ervoor terug krijgt.

Ik ga naar Zilveren kruis denk ik.
Die hadden een of andere beter af-polis voor mensen die niet veel dingen vergoed hoefden te hebben, maar wel met korting op de sportschool.
Geloof dat je met €500 eigen risico €68 per maand betaalt.
Ideaal voor mij, want ik ben of een jaar niet ziek of juist de hele tijd en dan zijn die 500 euro ook de minste zorg en ik baal van die 55 euro die iedere maand naar de sportschool gaan, want da's echt afzetterij als je ziet wat je ervoor terug krijgt.

-
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
- Knot
-
Uiteraard kan dat.Knot schreef:500 euro eigen risico????
Hoe zit dat met tandarts controle, dat kan wel toch?
Ik ben naar VGZ/De Goudse gegaan, 101 euro met aanvullende verzekering en een na hoogste tandartspakket.
Ik heb nu nog de beste aanvullende verzekering voor de tandarts. De laatste keer dat ik er was moest ie het 1 en ander doen aan mijn gebid en de rekening kwam op zo'n 250 euro. Daarvan moest ik dus zelf nog 110 euro zelf betalen, ik bespaar dus 140 euro. Dan denk ik dus waarom zal ik me extra verzekeren als ik nog bijna de helft mee moet betalen....het zijn vuile afzetters die verzekeringen.
Zoals ik me nu verzekerd heb gaat me geld opleveren dat weet ik zeker (ga ik er wel vanuit dat ik niks bijzonders heb).
Mijn vrouw heeft wel alles toetie-lampioni mede voor de kleine die elk moment zijn koppie om de hoek kan steken

-
- Auto: Fun Damn Mentally
- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
Zo, ik ben overgestapt naar Univé, maar heb nou alweer spijt, zelden zo'n schrale verzekeraar meegemaakt, moet je kijken wat voor mailtje ik kreeg. 
[img:523:495]http://img232.imageshack.us/img232/1003 ... ail4py.jpg[/img]
:twisted:

- Michel P
LolPeter Tunissen schreef:Zo, ik ben overgestapt naar Univé, maar heb nou alweer spijt, zelden zo'n schrale verzekeraar meegemaakt, moet je kijken wat voor mailtje ik kreeg.

- Peric
Zorgverzekering
SCHOP!! 
Wij komen volgend jaar terug naar NL.
Welke zorgverzeraar bevelen julie aan?
Zie door de bomen het bos niet meer. Heb al IZA gevonden, ziet er goed uit. M'n ouders hebben CZ en zijn daar tevreden over.
HELP!!
En bij voorbaat dank!

Wij komen volgend jaar terug naar NL.
Welke zorgverzeraar bevelen julie aan?
Zie door de bomen het bos niet meer. Heb al IZA gevonden, ziet er goed uit. M'n ouders hebben CZ en zijn daar tevreden over.
HELP!!

En bij voorbaat dank!

- Mike S.
- Auto: M135i
Ik zit bij CZ al jaren en de Basispremie word komend jaar niet verhoogd en blijft gelijk met dit jaar als 1 van de weinigen geloof ik.
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Zit zelf bij CZ en betaal daar € 123,- per maand en ik ga me dan ook echt niet druk maken voor een paar tientjes lagere kosten per maand. Heb ook totaal geen zin in dat berg papier en nu heb ik geen eigen risico en dat is ook wel fijn.
-
Meest uitgebreide pakket van Avero. Dacht iets van 133 ofzo...
- Peric
Gaat me ook niet om die paar tientjes. Gaat me meer om hoe ze werken. Als je iets declareert, hoe snel krijg je dan terug. Als er iets is, hoe hulpvaardig zijn ze dan..
Is toch ook wel belangrijk. Ik wil niet voor de goedkoopste gaan, ik wil de beste.
In de toekomst gaan er ook kinderen komen, hoe is de kraamzorg geregeld, dat soort dingen.
Is toch ook wel belangrijk. Ik wil niet voor de goedkoopste gaan, ik wil de beste.
In de toekomst gaan er ook kinderen komen, hoe is de kraamzorg geregeld, dat soort dingen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
ONVZ
Daar blijf ik ook.
Is 1 van de weinige 100% restitutie verzekeraars ( dit in tegenstelling tot natura verzekeraars) Het grote voordeel hiervan is dat je altijd die zorgverlener kan kiezen die jij als verzekerde zelf wil. Bij een natura polis kan de verzekeraar je dwingen gebruik te maken van een zorgaanverlener die niet het beste is maar wel het goedkoopste............................daar pas ik dus voor ( de tijd komt rap dichterbij dat die keuzes idd gemaakt gaan worden door een zorgverlener voor een verzekerde)
De grote verzekeraars als CZ/OZ, Achmea groep, Menzis, UVIT( fusie Unive, VGZ, IZA en TRIAS) en AGIS zijn allen natura polis aanbieders.................doen het ook relatief slecht in de vergelijkende waren onderzoeken.
Het beste ben je dus af bij kleine verzekeraars, die staan altijd aan de top, liefst dus ook nog de mogelijkheid tot een restitutie polis. De top is dan toch ONVZ en Salland.
Nadeel van een restitutie polis is dat je altijd een nota opgestuurd krijgt door de zorgverlener voor de prijs die deze zorgverlener in rekening brengt ( is dus anders dan vaste prijzen bij een natura polis, daar is de prijs tussen verzekeraar en zorgverlener contractueel vastgelegd) je kan de restitutie zien als de "ouderwetse" particuliere verzekering..................
Daar blijf ik ook.
Is 1 van de weinige 100% restitutie verzekeraars ( dit in tegenstelling tot natura verzekeraars) Het grote voordeel hiervan is dat je altijd die zorgverlener kan kiezen die jij als verzekerde zelf wil. Bij een natura polis kan de verzekeraar je dwingen gebruik te maken van een zorgaanverlener die niet het beste is maar wel het goedkoopste............................daar pas ik dus voor ( de tijd komt rap dichterbij dat die keuzes idd gemaakt gaan worden door een zorgverlener voor een verzekerde)
De grote verzekeraars als CZ/OZ, Achmea groep, Menzis, UVIT( fusie Unive, VGZ, IZA en TRIAS) en AGIS zijn allen natura polis aanbieders.................doen het ook relatief slecht in de vergelijkende waren onderzoeken.
Het beste ben je dus af bij kleine verzekeraars, die staan altijd aan de top, liefst dus ook nog de mogelijkheid tot een restitutie polis. De top is dan toch ONVZ en Salland.
Nadeel van een restitutie polis is dat je altijd een nota opgestuurd krijgt door de zorgverlener voor de prijs die deze zorgverlener in rekening brengt ( is dus anders dan vaste prijzen bij een natura polis, daar is de prijs tussen verzekeraar en zorgverlener contractueel vastgelegd) je kan de restitutie zien als de "ouderwetse" particuliere verzekering..................