Hoi
Zo, na vanochtend de accu van de M3 goed opgeladen te hebben (hij stond al...slik... 3 maanden stil), vanmiddag eens geprobeerd om hem aan te ''zwengelen''. En jahoor, na nog geen 1 keer de krukas rond gedraaid te hebben sloeg ie meteen aan
Liep meteen heerlijk op 4 poten, geen ratels etc.
Maar...van een lekker ritje kwam het niet, want de remlichten doen het niet
Check Control gaf dit netjes aan, en beide lichten doen het niet. De rest (achteruitrij, knipper, mist en gewoon licht werkt allemaal). Meteen zekeringen gecontroleerd maar er was er geen een door (bij de remlichten wel nieuwe erin gedaan). De peertjes zelf waren ook nog goed. Op een paar stekkertjes wat contactspray gespoten maar ook dat mocht niet baten.
Iemand enig idee???
Verder wil ik binnekort kleppendeksel + airbox spuiten, maar ik vroeg me af of je de radiator ook mooi kunt spuiten (zwart) zonder dat dit nadelige gevolgen voor koeling etc. heeft?? Want de radiator zelf is nog perfect, lekt geen druppel.
Dus is dat verstandig radiator overspuiten (na uiteraard goed schoonmaken etc. etc.)??
Alvast bedankt
Joep
Divers
- Joy
- Mari Oh Oh!
Inderdaad is de schakelaar verdacht. Wat je volgens mij kan proberen is de stekker eraf halen en de 2 pinnetjes verbinden. Als de lichten dan wèl gaan branden weet je dat het de schakelaar is. Je kan dan(kan je ook meteen doen natuurlijk) eventueel proberen of wat contactspray(wel even goed laten drogen) hem weer aan de gang kan krijgen.