Vorig jaar kocht ik een Mégane RS 250 CUP. Maar die bleek toch niet lekker te matchen met me en zoals je met de gemiddelde teleurstellende date doet: hoe eerder hoe beter de deur uit. Zonder dollen, aan de Mégane moest ook gewoon nog het e.e.a. gedaan worden en ik had heel sterk het idee dat ik hem pas leuk zou vinden als ik er 'xyz' aan zou laten doen. Tsja, dan weet je het ongeveer wel.. Ik had heel erg het gevoel 'mijn 'merk te missen, BMW dus.
Het verhaal van de 330i valt hier ook te lezen trouwens. Maar hoe tof en mooi ik hem ook vond, ik merkte dat ik het sportieve miste. Op zich niet zo gek als je naar mijn wagenpark verleden kijkt

Harde eis dit keer: Recaro's en een spoiler

Momenteel staat de auto nog in DE en ben ik druk bezig met alles af te ronden voor de import. Dit keer ga ik het niet laten doen en zou het ook niet meer uit handen geven trouwens. Vind het uitzoeken van alles en het regelen ook veel te leuk

Ondertussen staat de 330i nog te koop

Wat specs:
2008 Clio RS R27 F1, nummer 2470;
Recaro's, opnieuw bekleed;
CUP onderstel;
Verlaagd met H&R veren;
H&R spacers;
70 MM Friedrich Duplex uitlaatsysteem;
Alle zwarte delen zijn hoogglans zwart gespoten, spoilertje, logo's en zo;
3M geel gewrapt, auto is van origine zwart;
Twee sets wielen, heb dus ook een winterset erbij.
VoordatdezevragenkomenFAQ:
''Je hebt nu het kleinere en langzamere broertje van de Mégane gekocht, krijg je geen spijt''
- Tot nu toe matchte de Clio RS met wat ik wilde. Tijd zal het leren, vooral veel zin in het rijden.
''Was je niet bang om een gewrapte auto te kopen''
- Nee.
Foto's:

Na één jaar en een paar dagen, bijna 14.000 km erbij, is de Clio verkocht!