https://www.autoblog.nl/nieuws/minimo-d ... eat-121050
Batterijen mee naar binnen (of naar marktplaats) om op te laden heeft wel iets.
Zeker in die laadpalenjungle die de binnenstad heet.

Dan denk ik eerder aan een mokkel met polsslag......
Natuurlijk kan dat........ 1x
het nadeel van wat jij "gestuiter" noemt nam ik er graag bij als ik een rond punt kon op en afrijden zonder veel in de remmen te moeten door overhellen ..Will F. schreef: 26 feb 2019, 20:34 Moet wel over hoge kwaliteit vering en demping beschikken anders stuiter je er uit ala twizzy.
Ramen is nu toch ook een optie bij de Twizzy? Waren al aftermarket verkgrijbaar.andyvp schreef: 17 okt 2019, 11:54 ik heb met de twizy gereden van begin 2014 tot eind 2015 ..de reden van verkoop waren de ramen , dat hij in de winter niet gebruikt word , en dat blijkt nu bij deze minimo geen issue meer te zijn , aangezien ik de twizy verder zalig vond is het voor mij een nobrainer om deze aan te kopen . ik hoop dat hij in produktie gaat !
plastic lapjes noem ik zeWJ schreef: 17 okt 2019, 15:20Ramen is nu toch ook een optie bij de Twizzy? Waren al aftermarket verkgrijbaar.andyvp schreef: 17 okt 2019, 11:54 ik heb met de twizy gereden van begin 2014 tot eind 2015 ..de reden van verkoop waren de ramen , dat hij in de winter niet gebruikt word , en dat blijkt nu bij deze minimo geen issue meer te zijn , aangezien ik de twizy verder zalig vond is het voor mij een nobrainer om deze aan te kopen . ik hoop dat hij in produktie gaat !