Tom schreef: ↑08 jun 2022, 17:24
Ik vind ze er overigens niet heel verkeerd uit zien. Het wint geen schoonheidsprijs maar als je geen zak om auto's geeft is dit prima, zeker voor het geld.
Zou je er & kopen of leasen en zo ja zou je hem dan ook onderverhuren (delen ) aan anderen op momenten dat je hem zelf niet nodig hebt ?
Ik denk dat persoonlijk voertuig onderverhuren (aka delen) voor de meesten onder ons nog moeilijk is :
-je kan niets v persoonlijke spullen in de wagen achterlaten
-je weet niet hoe de huurder/deler met je wagen omgaat (in de 500€ per maand leasing zou wel full-omniumverzekering inbegrepen zijn , maar mogelijk is er een bepaalde franchise die de huurder die schade rijdt zelf moet betalen , dus stel dat jij Uw Lynk&Co deelt en X huurt hem via de app en rijdt er schade mee , hoe zal het in de praktijk geregeld worden dat je voertuig hersteld wordt EN DAT X het eventuele franchisbedrag betaalt aan U ( die X mogelijk niet kent ) of wordt dat ook allemaal via de Lynk&Co deelapp geregeld dat jij gedurende de herstelling vervangvoertuig krijgt en dat jij zelf hiervoor niets moet betalen ???
En degenen die een wagen huren vd app moeten hem volgetankt inleveren (of de PHEV-versie ook volledig opgeladen moet zijn weet ik niet ), stel dat jij hem volgetankt hebt met 98E5 en degene die hem via de app huurde die hem volgetankt weer moest inleveren tankte hem niet vol of tankte 95E10 , krijg je dan via de deelapp de kosten om weer vol te tanken alsnog vergoed ??
De app zal wellicht de tankinhoud kunnen monitorren want dat kunnen de "connected-apps" v verschikkende fabrikanten al jaren , dus dat zal voor dit verhuurmodel/deelmodel ook wel kunnen zeker om misbruiken tegen te gaan