Leer interieur, groot navigatie unit, glazen dak.

Eventueel ook als complete auto te koop, minus de motor erin. Wel met automaatbak. Sta open voor een bod
Het klepje ziet er prima uit, ik heb alleen geen idee wat er nou exact stuk is bij mij.. Of de basis, of het klepje.Djessey schreef: 05 sep 2018, 10:28 Ik zal vanmiddag even goede foto's maken van het interieur.
@Barend : Ik zal even voor je kijken en terugkomen met een foto. Geen M-Stuur, wel groot multifunctioneel stuur.
@ Justusvdg : Plaatwerk is allemaal aan gort helaas. Kleur van de auto zou ik niet weten, maar met elk paneel is er wel iets mis.
Opsturen zou mogelijk zijn.Barend schreef: 06 sep 2018, 16:27Het klepje ziet er prima uit, ik heb alleen geen idee wat er nou exact stuk is bij mij.. Of de basis, of het klepje.Djessey schreef: 05 sep 2018, 10:28 Ik zal vanmiddag even goede foto's maken van het interieur.
@Barend : Ik zal even voor je kijken en terugkomen met een foto. Geen M-Stuur, wel groot multifunctioneel stuur.
@ Justusvdg : Plaatwerk is allemaal aan gort helaas. Kleur van de auto zou ik niet weten, maar met elk paneel is er wel iets mis.
En om nou voor zo'n klepje naar Utrecht te rijden, ook een beetje onzinnig eigenlijk.
Auto staat in Utrecht.Enzo schreef: 06 sep 2018, 16:03 Waar staat deze wagen? Ik kan wel wat kleine interieurdelen gebruiken eigenlijk..!
Banden hebben minimaal profiel, 2-3mm. Velgen zien er nog prima uit. De auto heeft inderdaad veel grotere remmen als een 318. Mocht je serieuze interesse hebben kan ik wel even kijken hoeveel de schijven en blokken nog hebben.Mrton schreef: 06 sep 2018, 21:44 Hoe zijn velgen en banden? En heeft dit ding grotere remmen als 318? En hoe fris zijn deze nog?
Gebruikers op dit forum: Andreass en 3 gasten