hoor het graag

Beetje late reactie. Veel te doen gehad. Alle rubbers zijn in orde. Er zit nu een pu setje innvan strongflex. Het gaat er om dat ik een achteras set van een 330 gemonteerd heb en daardoor dus alles niet meer klopte. Er zitten links en rechts de sleuf gaten en het lijkt er op (als ik ze gelijk zet links en rechts ) dat hij rechtsaf stuurt met de kont. Vandaar mijn vraag om midden bepaling. Kijk als ik bvb een punt hebbaan het subframe vanwaar ik kan meten. Dat ik zeker weet dat hij de zelfde waardes pakt links en rechts dan ben ik er.Crookie schreef: 21 jul 2018, 08:30 Achter toe in correspondeert met het camber achter. Staat dat niet binnen het normale bereik, is je toe in niet goed en vooraan toe in ook niet meer kloppend.
Bmw geeft als waarde voor e46 de achterkant:
Total toe 0° 16' ± 6'
Max 0.08 graden toe in links en rechts afzonderlijk. Eigenlijk bijna niks dus.. en op zicht niet te doen.
Wat Tommy al aangeeft; zijn je ophanging rubbers nog fris? Al een andere uitlijner geprobeerd? Geen garage op de hoek maar iemand die weet hoe je achterwiel aangedreven auto's afstelt.
Ik heb wel mensen op YT die met een stukje touw om de auto hebben gespannen en de totale toe voor en achter hebben gemeten en vanaf daar berekeningen gedaan.. met een rolmaat aan de gang en dan de trailing arm onder last verschuiven.. wat een gedoe![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten