Bouwjaar: 1999
KM-stand: 170.000
APK: deze maand vernieuwd!
2.5l 6 cilinder
5-versnelling handgeschakeld
De eerste eigenaar heeft gekozen voor de prachtige kleur ‘ascotgrun’ en praktisch alle opties die er aanwezig waren in 1999.
De auto is geleverd aan een Duitse diplomaat woonachtig in Wenen. De originele verkoopfactuur heb ik er nog bij, evenals een boekwerk aan documentatie en alle boekjes.
- Originele M-trim buitenzijde
- M-stuurwiel, sportstoelen en verlichte M-versnellingspook
- Bilstein dempers en veren
- Op maat gemaakt RVS uitlaatsysteem
- BMW M3 lichtmetalen 17 wielen, perfecte staat (style 23 met Michelin PS2 voor een Continental Sport Contact 5 achter, beide met ruimvoldoende profiel)
- ALPINE-geluidsysteem met navigatie én versterkers en subwoofer professioneel (voor ruim duizend euro aan audio ingebouwd!) BMW radio aanwezig.
- Schuifkanteldak
- Trekhaak
- Alle boekjes, folder, onderhoudsdocumentatie en uiteraard 2 sleutels
Vernoemenswaardig: De km-stand van de auto is 170.000km.
Op 3 oktober 2013 is het instrumentenpaneel bij Bert Story in Nijmegen vervangen. Dat is gebeurd bij een km-stand van 107.629km. De factuur van de instrumentenpaneel vervanging en de documentatie aangaande de correctie van de onlogische tellerstand bij de RDW zijn aanwezig!
Geen roest en geen schade en de lak is in een uitmuntende staat. Na 18 jaar enkel wat gebruikssporen.
De optielijst:
De auto is af-fabriek voorzien van de volgende opties (let op, originele Duitse omschrijvingen):
0353 ASCOTGRUEN - METALLIC
G1 GASTOFF-/LEDER KOMBINATION ANTHRAZIT
0243 AIRBAG FUER BEIFAHRER
0260 SEITENAIRBAG FUER FAHRER/BEIFAHRER
0288 BMW LM RAD/KREUZPEICHE 42
0320 MODELSCHRIFTZUG ENTFALL
0423 FUSSMATTEN IN VELOURS
0473 ARMAUFLAGE VORN
0481 BMW SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER
0498 KOPFSTUETZEN in fond
0530 KLIMAANLAGE
0540 GESCHWINDIGKEITSREGELUNG
0658 BMW BUSINESS CD RDS deze originele radio is aanwezig
0801 AUFTRAGSTEUERUNG ZD
0863 EUROPA-HAENDLERVERZEICHNIS
0880 ENGLISCH-BETRIEBSANL./SERVICEHEFT
0915 ENTFALL AUSSENHAUTKONSERVIERUNG
Een auto met een verhaal, in erg goede staat en door de Bilstein ophanging stuurt als geen ander.
Reden van verkoop: Ik ben verhuisd en heb geen auto meer nodig voor woon/werk. Ook de mogelijkheid dat ik een auto binnen kan parkeren dus ik wil weer graag een cabrio.
Vraagprijs: 5.850,- EUR
Mochten er nog vragen zijn, neem dan gerust contact met mij op.
Groet Thomas