

Precies hetzelfde wat ik dacht.Sander-E46 schreef: 05 jun 2018, 19:42 Die nieren worden steeds groter..achterkant doet me denken aan een Kodiaq, misschien is het gewenning.
Ik denk het wel. Geen gezicht inderdaad.Eric Z schreef: 05 jun 2018, 22:24 Is dat hip tegenwoordig, van die hele vlakke spatbord randen en dan een stukje plastic er opgeplakt om weer net even wat breder te worden. Ziet er niet uit.
Precies hoe ik er over dacht net als Audi’s en eigenlijk heel veel merken op dit moment steeds meer lijnen en frutsels om maar meer en meer om aandacht te schreeuwen...Zed240 schreef: 05 jun 2018, 19:57 Tsja, die nieren zeg...
Het huidige model vind ik nog erg goed te pruimen, beter dan dit om eerlijk te zijn. Die grote doorlopende nieren, grote grilles, Amerikaans uitdoende achterkant. De F-generatie van BMW vind ik stuk voor stuk erg mooi, de nieuwe G-modellen kunnen mij stuk voor stuk nog niet echt bekoren. Te druk gelijnd, te grote nieren, haast on-Duits n.m.i.
Precies wat er bedoelt werd in het M2 topic met een M240i die gewoon stijlvoller, cleaner oogt op wat kleine dingetjes naMartijn_bmw schreef: 06 jun 2018, 09:28Precies hoe ik er over dacht net als Audi’s en eigenlijk heel veel merken op dit moment steeds meer lijnen en frutsels om maar meer en meer om aandacht te schreeuwen...Zed240 schreef: 05 jun 2018, 19:57 Tsja, die nieren zeg...
Het huidige model vind ik nog erg goed te pruimen, beter dan dit om eerlijk te zijn. Die grote doorlopende nieren, grote grilles, Amerikaans uitdoende achterkant. De F-generatie van BMW vind ik stuk voor stuk erg mooi, de nieuwe G-modellen kunnen mij stuk voor stuk nog niet echt bekoren. Te druk gelijnd, te grote nieren, haast on-Duits n.m.i.Jammer ik vind de strakke styling met geen lijn teveel stukken mooier. Zoals bijvoorbeeld de e46 m3 nog altijd prachtig
Absoluut gelijk in! Ik vind het eerlijk gezegd wel mee vallen met de lelijkheid. OK, de grille had iets kleiner gemogen, maar ik vind de ingetogen lijnen wel mooi voor een SUV.
https://www.autoweek.nl/autonieuws/arti ... rificeerd/Geen uitgebreide moderniseringsronde zonder de komst van nieuwe of vernieuwde aandrijflijnen. Voortaan zijn alle motoren voorzien van een 48V mild-hybridesysteem dat in staat is de verbrandingsmotor met 12 pk en 200 Nm te ondersteunen. De voorheen xDrive45e geheten plug-in hybride aandrijflijn waarmee de BMW X5 was te krijgen, heet voortaan xDrive50e. Deze heeft een 313 pk sterke 3.0 zescilinder die daarmee 27 pk krachtiger is dan de vorige zespitter. De in de achttraps automaat geïntegreerde elektromotor is met 197 pk maar liefst 84 pk sterker dan voorheen. Het systeemvermogen ligt met 490 pk en 700 Nm dan ook behoorlijk hoger dan voorheen. In 4,8 tellen dendert de BMW X5 xDrive50e naar een selheid van 100 km/h. Het accupakket is met een nettocapaciteit van 25,7 kWh een kwart groter dan voorheen. Het levert de plug-in hybride BMW X5 een elektrisch bereik op van 94 tot 110 kilometer. Opladen kan voortaan met tot 7,4 kW.
De 4.4 V8 die in de M60i-varianten ligt is een grondig vernieuwde achtcilinder die goed is voor 530 pk en 750 Nm. Daarmee beuken de BMW X5 M60i en x6 M60i in slechts 4,3 tellen vanuit stilstand naar een snelheid van 100 km/h. De 3.0 zescilinders van de xDrivee40i is eveneens vernieuwd en is met 380 pk en 520 Nm onderaan de streep 47 pk en 70 Nm sterker dan voorheen. De zespitter van de xDrive30d is fijngeslepen en levert – met mild-hybride hulp – 298 pk en 670 Nm.
Gebruikers op dit forum: Bram en 4 gasten