Hehehehe
- Luca
Totdat je een keer een rotonde rond rijdt en een fietser plat rijd omdat je de fietser in de nachtelijke uren over het hoofd hebt gezien. Fietser dood, jij schade maar reken er maar op dat jij op het bureau zit in eerste instantie met een ingevorderd rijbewijs met vermoedelijk dood door schuld! Als je geluk hebt komen ze er achter dat de desbetreffende persoon geen verlichting op zijn fiets had en dus dat je hem niet kon zien. Als je geluk hebt!!!! Anders weg rijbewijs, dood door schuld en een behoorlijke straf!!!!
En maar zeuren over de politie 8)
Het is wel zo dat je bijvoorbeeld in een dorpje heel snel een bon krijgt voor het fietsen zonder verlichting en dat je in een "stad" gewoon de politie voorbij kan fietsen zonder dat ze iets zeggen. Zeker druk
Behalve als ze een controle organiseren. 
Het is wel zo dat je bijvoorbeeld in een dorpje heel snel een bon krijgt voor het fietsen zonder verlichting en dat je in een "stad" gewoon de politie voorbij kan fietsen zonder dat ze iets zeggen. Zeker druk

-
- Michel P
Daar heb je zeker gelijk in! Maar wat bij mij altijd grote verbazing opwerkt is dat men hiervoor wel een grote groep agenten op trommelt en voor andere zaken zoals inbraak, geweld e.d. niet zo voortvarend tewerk gaat.Luca schreef:Totdat je een keer een rotonde rond rijdt en een fietser plat rijd omdat je de fietser in de nachtelijke uren over het hoofd hebt gezien. Fietser dood, jij schade maar reken er maar op dat jij op het bureau zit in eerste instantie met een ingevorderd rijbewijs met vermoedelijk dood door schuld! Als je geluk hebt komen ze er achter dat de desbetreffende persoon geen verlichting op zijn fiets had en dus dat je hem niet kon zien. Als je geluk hebt!!!! Anders weg rijbewijs, dood door schuld en een behoorlijke straf!!!!
Het is wel zo dat je bijvoorbeeld in een dorpje heel snel een bon krijgt voor het fietsen zonder verlichting en dat je in een "stad" gewoon de politie voorbij kan fietsen zonder dat ze iets zeggen. Zeker drukBehalve als ze een controle organiseren.
Michel
- Luca
Gezien de leeftijd van de meeste agenten daar zullen het vast het zeker aspiranten zijn in opleiding met begeleider die moeten leren een bon te schrijven en de omgang met de burger. Wat me wel opvalt is dat de agenten niks doen bij de belediging "fuck you". Dus vast en zeker aspiranten
De "echte" agenten zijn dus vast en zeker bezig met het "echte" werk

De "echte" agenten zijn dus vast en zeker bezig met het "echte" werk

-
- RVV
-
Ik rij veel in de auto en ook op de fiets.
Ook ik heb af en toe geen licht op. Wat doe je dan als fietser zijnde, je gaat extreem defensief rijden.
Het gros van de fietser heeft dat dus niet door omdat ze zelf gewoon niet tot nauwelijks autorijden.
Ik heb zovaak meegemaakt dat ik bij de universiteit in de abs moet schieten omdat zo'n suicidale pik zonder lichten aan even de weg oversteekt. En dan nog boos worden ook... duidelijke zaak van '' het dus echt niet begrepen hebben''.
Ook ik heb af en toe geen licht op. Wat doe je dan als fietser zijnde, je gaat extreem defensief rijden.
Het gros van de fietser heeft dat dus niet door omdat ze zelf gewoon niet tot nauwelijks autorijden.
Ik heb zovaak meegemaakt dat ik bij de universiteit in de abs moet schieten omdat zo'n suicidale pik zonder lichten aan even de weg oversteekt. En dan nog boos worden ook... duidelijke zaak van '' het dus echt niet begrepen hebben''.
- markk
Lichten controle, alcoholcontrole op vrijdagmiddag bij bedrijven, etc.
Prima acties.
Ik ben altijd erg streng voor mn dochter. Geen licht=lopen. Jaartje geleden haar licht stuk, neemt dus fiets van d'r moeder mee. Vergeet de muts de dynamo tegen het wiel te zetten. Krijgt ze een bon.
Woehahahah. Met trillend lipje uitleggen dat ze het echt vergeten was en iets van 13 euro moeten afrekenen. Doet ze nooit meer.
Chappo, goede actie !
Mark.
Prima acties.
Ik ben altijd erg streng voor mn dochter. Geen licht=lopen. Jaartje geleden haar licht stuk, neemt dus fiets van d'r moeder mee. Vergeet de muts de dynamo tegen het wiel te zetten. Krijgt ze een bon.
Woehahahah. Met trillend lipje uitleggen dat ze het echt vergeten was en iets van 13 euro moeten afrekenen. Doet ze nooit meer.
Chappo, goede actie !
Mark.