HOERA DF BESTAAT 1 JAAR !! streep door 2 JAAR !!!
- RVV
HOERA DF BESTAAT 1 JAAR !! streep door 2 JAAR !!!
Ja de tijd vliegt maar precies een jaar geleden gingen er 50 mailtjes de deur uit met de mededeling dat er een nieuw autoforum de lucht in was gegaan, velen zagen ons liever letterlijk de lucht in vliegen. Maar eigenlijk was DF na een turbulente voorgeschiedenis vanaf dag 1 een succes. En uiteindelijk zijn we één van de grootste onafhankelijke autoforums van Nederland geworden. Niet de oprichters en de mods verdienen de credits, maar jij als aangemelde bezoeker die voor zinnige bijdrages zorgt en prijs stelt op een goede sfeer.
Afgelopen jaar zijn leuke dingen uitgevoerd en georganiseerd door diverse forumbezoekers. En ook dit jaar belooft een aantal leuke activiteiten. Binnenkort de tunnelrun in London in samenwerking met het beroemde Pistonheads forum. En ook de cannonballrun gaat weer een vervolg krijgen. Ook zullen we iets op het circuit gaan doen. Zolder, Assen of Zandvoort behoort tot de mogelijkheden. en natuurlijk de ring. andere evenementen of spontane meetingen zijn ook altijd weer van die dingen om maar uit te kijken.
Kortom wij van DF hebben alle vertrouwen er in dat het gaat goedkomen.
Afgelopen jaar zijn leuke dingen uitgevoerd en georganiseerd door diverse forumbezoekers. En ook dit jaar belooft een aantal leuke activiteiten. Binnenkort de tunnelrun in London in samenwerking met het beroemde Pistonheads forum. En ook de cannonballrun gaat weer een vervolg krijgen. Ook zullen we iets op het circuit gaan doen. Zolder, Assen of Zandvoort behoort tot de mogelijkheden. en natuurlijk de ring. andere evenementen of spontane meetingen zijn ook altijd weer van die dingen om maar uit te kijken.
Kortom wij van DF hebben alle vertrouwen er in dat het gaat goedkomen.
Laatst gewijzigd door RVV op 01 feb 2008, 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Hoer adf bestaat 1 jaar ;-)))
Proficiat aan de oprichters 
Ik was speciaal "op" gebleven hiervoor...

Ik was speciaal "op" gebleven hiervoor...
- Peter Tunissen
Hiep hiep hoera!

Proficiat voor alle posters vooral, die er hier met zijn allen gewoon een supermooi forum van maken!
Over auto's en the art of fucking them up real quick heeft hier maar een of twee dagen boven het forum gestaan, maar het dekt de lading nog steeds heel goed. Niet poetsen, maar rijden met dat blik.
Rico, je vergeet de prachtige opmaak voor het forum nog die Tom gemaakt heeft; die zal in het tweede jaar ook wel zijn weg naar de server vinden.

Proficiat voor alle posters vooral, die er hier met zijn allen gewoon een supermooi forum van maken!
Over auto's en the art of fucking them up real quick heeft hier maar een of twee dagen boven het forum gestaan, maar het dekt de lading nog steeds heel goed. Niet poetsen, maar rijden met dat blik.
Rico, je vergeet de prachtige opmaak voor het forum nog die Tom gemaakt heeft; die zal in het tweede jaar ook wel zijn weg naar de server vinden.

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Yippie!!!! En laat er nog velen jaren bijkomen...
Ik hoop alleen dat DF niet ten onder gaat aan eigen succes zoals zoveel forums.
Op een gegeven moment wordt het misschien net TE druk en komen er steeds meer mensen bij die het gaat verkloten voor de sfeer....
Gezien de aanmeldingen van de laatste weken zie je ook dat steeds meer mensen het forum vinden! Ik hoop alleen maar dat het niet een TE gewoon forum gaat worden en dat mensen met serieuse auto's zoals Z06/M3's etc etc wel blijven komen en blijven.
Maar heb er zeker zin in in 2007 !!!!
Ik hoop alleen dat DF niet ten onder gaat aan eigen succes zoals zoveel forums.
Op een gegeven moment wordt het misschien net TE druk en komen er steeds meer mensen bij die het gaat verkloten voor de sfeer....
Gezien de aanmeldingen van de laatste weken zie je ook dat steeds meer mensen het forum vinden! Ik hoop alleen maar dat het niet een TE gewoon forum gaat worden en dat mensen met serieuse auto's zoals Z06/M3's etc etc wel blijven komen en blijven.
Maar heb er zeker zin in in 2007 !!!!
-
-
- Fasteddie
- Michel P
Prachtig omschreven!Fasteddie schreef:@Flatline: helemaal mee eens...!
Beetje hardcore, underground en apart mag het best blijven...zodra de auto's met halfords spiegels zich aan gaan melden, is het tijd om op te stappen....
Wat mij opvalt is dat er toch enige "vorm van kwaliteit" over dit forum hangt...ga zo door !
Michel
-
Fasteddie schreef:@Flatline: helemaal mee eens...!
Beetje hardcore, underground en apart mag het best blijven...zodra de auto's met halfords spiegels zich aan gaan melden, is het tijd om op te stappen....
Wat mij opvalt is dat er toch enige "vorm van kwaliteit" over dit forum hangt...ga zo door !
Helemaal mee eens.
Voorbeeld. Volvo850forum.com, vroeger alleen maar turbo en T-5R rijders, nu voor het grootste deel 140PK LPG rijders die zweren bij zo'n zweedse boot.
Maar DF zal en blijft een stek voor de échte autoliefhebber zijn/blijven!!
-
- Dennis Cavallino
- gerard lubbe