Racecursus bij Hans Deen (Nieuwe data voor 2008)
- Dennis Cavallino
Racecursus bij Hans Deen (Nieuwe data voor 2008)
Voor de mensen die nog een cursus willen volgen, Hans mailde mij de volgende zaken door, wellicht interessant voor de mensen die zich nog niet hebben aangemeld bij een raceschool:
Exclusieve twee- en drie daagse Race-licentie cursus op het Circuit Park Zandvoort !
“Veel rijden en weinig stilstaan staat wederom hoog op de menukaart”.
Zandvoort, januari 2007
Een race-licentie halen is één, die garantie kunnen wij u geven, maar echt kunnen racen met resultaten is twéé. Daarvoor bent u bij ons op het juiste adres !
De Racing School of Champions (1973) o.l.v. Hans Deen organiseert wederom de succesvolle twee daagse
en drie daagse Race-licentie cursus voor toerwagens, met aansluitend het licentie examen, voor een Club of
een E.U. licentie, erkend door de KNAC Nationale Autosport Federatie (KNAF) op het Circuit Park Zandvoort.
De twee daagse cursus op 5, en 6 maart a.s. is in opzet bedoeld voor cursisten met enige circuit-ervaring.
De drie daagse cursus op 7, 8 en 9 maart a.s. is in opzet bedoeld voor nieuwe / minder ervaren cursisten.
Race-aspiraties:
Voor al diegenen, die hun rij en/of race aspiraties op het Circuit Park Zandvoort in vervulling willen zien gaan,
is deze cursus een uitstekende gelegenheid om de fijne kneepjes en technische rijvaardigheden nog beter onder
controle te krijgen. Een zeer zorgvuldig gekozen instructieprogramma zowel in theorie, als in praktijk zal door
zeer ervaren enthousiaste en gemotiveerde instructeurs worden onderricht.
De cursus praktijkonderdelen, die van s ’ochtends 08.00 tot 18.00 uur worden behandeld, bestaan o.a. uit:
• Bochtentechniek, met o.a.: aanrem, terugschakel techniek en remtechniek
• Ideale-bochtenlijnen, met apex en clipping points
• Diverse stuurtechnieken middels rij en/of glij gedrag van uw auto, onder- en overstuurgedrag ervaring
• Slipstream, en inhaal techniek, div. startprocedures
• Praktijk en theoretisch cursus-examen
• Hoe te werk bij sponsorwerving
De instructeurs:
Wederom heeft Hans Deen de beschikking over een aantal bekende gerenommeerde, en gedreven top- instructeurs
die allen hun sporen ruim hebben verdiend zowel in de Nationale als in de Internationale Autorensport. Zij allen gaan
voor gedegen instructie door veel met de cursisten mee te rijden. Instructeurs die u zullen begeleiden tijdens onze
cursus zoals: Erik Post, Bert Morritz, Frank Wentzel, Christiaan Jeltsa, Wolter Gratama, Micheal Koel, Jacco Valentijn, maken allen deel uit van de KNAF licentie beoordeling commissie.
Deelnamekosten:
• De deelname kosten met eigen auto op 5 en 6 maart a.s. # € 685,00
• De deelname kosten met eigen auto op 7, 8 en 9 maart a.s. # € 990,00
• Dag-deelneme (alleen op 5-6-7-8 maart) € 350,00
• Kosten/deelname aan het KNAF licentie examen op 9 maart a.s. € 105,00
(alleen voor cursisten die de twee of drie daagse cursus hebben gevolgd)
Alle geoffreerde bedragen zijn inclusief BTW, praktijk / theorie boeken.(cursisten)
Inhuren van een BMW 325 i met race kooi en sper diff.
Voor het inhuren van een BMW 325 (175 pk) met race roll-kooi geld een meerprijs
per cursusdag, exclusief brandstof en schade, inclusief technische service € 330,00 p/dag
( alleen bij tijdige reservering)
• afgesloten stallings ruimte van deelnemende cursusauto is aanwezig (excl.huurauto’s)
• Voor Hotelovernachtingen bestaan diverse arrangementen
• Inlichtingen / aanmeldingen/inschrijf formulieren zijn te verkrijgen bij:
[img:300:186]http://www.corvette.nl/images/corvhd1.jpg[/img]
Inlichtingen/aanmeldingen/inschrijfformulieren zijn te verkrijgen bij:
Racing School of Champions
Postbus 27
2050 AA Overveen
Tel. : 023 - 524.65.94
Fax. : 023 - 524.35.99
Mobile : 06 51336219
E-mail : hansdeenATorange.nl*
Website: www.hansdeenracing.org
*AT=@
Exclusieve twee- en drie daagse Race-licentie cursus op het Circuit Park Zandvoort !
“Veel rijden en weinig stilstaan staat wederom hoog op de menukaart”.
Zandvoort, januari 2007
Een race-licentie halen is één, die garantie kunnen wij u geven, maar echt kunnen racen met resultaten is twéé. Daarvoor bent u bij ons op het juiste adres !
De Racing School of Champions (1973) o.l.v. Hans Deen organiseert wederom de succesvolle twee daagse
en drie daagse Race-licentie cursus voor toerwagens, met aansluitend het licentie examen, voor een Club of
een E.U. licentie, erkend door de KNAC Nationale Autosport Federatie (KNAF) op het Circuit Park Zandvoort.
De twee daagse cursus op 5, en 6 maart a.s. is in opzet bedoeld voor cursisten met enige circuit-ervaring.
De drie daagse cursus op 7, 8 en 9 maart a.s. is in opzet bedoeld voor nieuwe / minder ervaren cursisten.
Race-aspiraties:
Voor al diegenen, die hun rij en/of race aspiraties op het Circuit Park Zandvoort in vervulling willen zien gaan,
is deze cursus een uitstekende gelegenheid om de fijne kneepjes en technische rijvaardigheden nog beter onder
controle te krijgen. Een zeer zorgvuldig gekozen instructieprogramma zowel in theorie, als in praktijk zal door
zeer ervaren enthousiaste en gemotiveerde instructeurs worden onderricht.
De cursus praktijkonderdelen, die van s ’ochtends 08.00 tot 18.00 uur worden behandeld, bestaan o.a. uit:
• Bochtentechniek, met o.a.: aanrem, terugschakel techniek en remtechniek
• Ideale-bochtenlijnen, met apex en clipping points
• Diverse stuurtechnieken middels rij en/of glij gedrag van uw auto, onder- en overstuurgedrag ervaring
• Slipstream, en inhaal techniek, div. startprocedures
• Praktijk en theoretisch cursus-examen
• Hoe te werk bij sponsorwerving
De instructeurs:
Wederom heeft Hans Deen de beschikking over een aantal bekende gerenommeerde, en gedreven top- instructeurs
die allen hun sporen ruim hebben verdiend zowel in de Nationale als in de Internationale Autorensport. Zij allen gaan
voor gedegen instructie door veel met de cursisten mee te rijden. Instructeurs die u zullen begeleiden tijdens onze
cursus zoals: Erik Post, Bert Morritz, Frank Wentzel, Christiaan Jeltsa, Wolter Gratama, Micheal Koel, Jacco Valentijn, maken allen deel uit van de KNAF licentie beoordeling commissie.
Deelnamekosten:
• De deelname kosten met eigen auto op 5 en 6 maart a.s. # € 685,00
• De deelname kosten met eigen auto op 7, 8 en 9 maart a.s. # € 990,00
• Dag-deelneme (alleen op 5-6-7-8 maart) € 350,00
• Kosten/deelname aan het KNAF licentie examen op 9 maart a.s. € 105,00
(alleen voor cursisten die de twee of drie daagse cursus hebben gevolgd)
Alle geoffreerde bedragen zijn inclusief BTW, praktijk / theorie boeken.(cursisten)
Inhuren van een BMW 325 i met race kooi en sper diff.
Voor het inhuren van een BMW 325 (175 pk) met race roll-kooi geld een meerprijs
per cursusdag, exclusief brandstof en schade, inclusief technische service € 330,00 p/dag
( alleen bij tijdige reservering)
• afgesloten stallings ruimte van deelnemende cursusauto is aanwezig (excl.huurauto’s)
• Voor Hotelovernachtingen bestaan diverse arrangementen
• Inlichtingen / aanmeldingen/inschrijf formulieren zijn te verkrijgen bij:
[img:300:186]http://www.corvette.nl/images/corvhd1.jpg[/img]
Inlichtingen/aanmeldingen/inschrijfformulieren zijn te verkrijgen bij:
Racing School of Champions
Postbus 27
2050 AA Overveen
Tel. : 023 - 524.65.94
Fax. : 023 - 524.35.99
Mobile : 06 51336219
E-mail : hansdeenATorange.nl*
Website: www.hansdeenracing.org
*AT=@
Laatst gewijzigd door Dennis Cavallino op 05 dec 2007, 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis Cavallino
- Dennis Cavallino
Ik heb nog nooit een cursus van RSZ meegemaakt, maar ik hoor daar ook positieve verhalen over. Wel ken ik alle instructeurs een beetje en bij RSZ zitten een aantal dezelfde als bij Hans Deen. Komt omdat dit soort instructeurs meestal als freelancers werken. Je ziet ze ook bij Prodrive bijvoorbeeld.
De instructeurs maken of kraken een cursus. Deze lui maken het, zonder twijfel! Erg fijne gasten en ik werkte altijd graag met ze samen.
De instructeurs maken of kraken een cursus. Deze lui maken het, zonder twijfel! Erg fijne gasten en ik werkte altijd graag met ze samen.
- Dennis Cavallino
Schop: Good old Hans Deen heeft de data bekend gemaakt voor 2008.
Van 03 t/m 04 maart hebben wij een twee daagse race cursus voor al diegene, die meenen over enige ervaring te beschikken.
Ook hebben wij de cursus van 05 t/m 07 maart voor die geintresseerden die denken over meer ervaring te beschikken.
Voor info: Hansdeen @ Orange PUNT NL
Van 03 t/m 04 maart hebben wij een twee daagse race cursus voor al diegene, die meenen over enige ervaring te beschikken.
Ook hebben wij de cursus van 05 t/m 07 maart voor die geintresseerden die denken over meer ervaring te beschikken.
Voor info: Hansdeen @ Orange PUNT NL
- Tom van H.
- VLA
- Peter Tunissen
Ik zou nog even wachten met inschrijven. [img:15:20]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... ocrite.gif[/img] 8)
Volgende week meer in dit theater.

- Dennis Cavallino
- Peter Tunissen
- Elmar
Peter Tunissen schreef:Ik zou nog even wachten met inschrijven. [img:15:20]http://gathering.tweakers.net/global/sm ... ocrite.gif[/img] 8)
Week is om Pjotr, dus kom er maar in met dat fantastische nieuws!
- frankv
ik wil ook wel een racecursus doen
alleen de laatste door peter georganiseerde cursus waar ik aan mee deed heeft er in geresulteerd dat ik mijn beschadigde 328 vandaag op de trailer van de nieuwe eigenaar heb zien vertrekken, daar heb ik 3.500 euro op afgeschreven (wat overigens op zich bekeken gelukkig nog meevalt, er staat geen 0 extra achter)
een volgende cursus zal dus met een auto moeten zijn waar ik wat minder op af kan schrijven mochten mijn kunsten mij wederom in de steek laten...
frank
alleen de laatste door peter georganiseerde cursus waar ik aan mee deed heeft er in geresulteerd dat ik mijn beschadigde 328 vandaag op de trailer van de nieuwe eigenaar heb zien vertrekken, daar heb ik 3.500 euro op afgeschreven (wat overigens op zich bekeken gelukkig nog meevalt, er staat geen 0 extra achter)
een volgende cursus zal dus met een auto moeten zijn waar ik wat minder op af kan schrijven mochten mijn kunsten mij wederom in de steek laten...
frank
- Corvette
- Laurens
- Peter Tunissen
- Downforce Hans