Het is een evo 8 geworden; Min of meer stock buiten coilover set. Scotia White, 118k km in zeer goede staat voor de leeftijd.
Een van deze dagen gaat hij de boot op.
Nu moet ik alleen lang wachten op mijn speeltje haha

Twee maanden en dan moet ie nog geprepareerd worden
Dit wilde ik ook posten! RVS is zeker niet altijd het beste. RVS boutjes in aluminium delen ga je nog bezuren als het ooit los moet. Neem gewoon verzinkt/gegalvaniseerd. Dat is prima voor automotive gebruik.Niels schreef: 06 mar 2018, 12:56 Overigens moet je geen RVS met niet-RVS gebruiken, neem gegalvaniseerd. Anders roest alles behalve de bout een keer zo hard![]()
500 / 1000 pond aanbetaling voor dat ze gaan zoeken; Dit kan je ieder moment annuleren en dan krijg je dat geld terug (minus 90gbp admin kosten). Zodra de auto gekocht is op de auction moet je ~60/70 % van het totaalbedrag betalen. De rest wanneer de auto arriveert op locatie (~2 maanden).vincent328 schreef: 06 mar 2018, 18:55 Mag ik brutaal zijn maar hoe gaat dat dan in zijn werk met betaling? Moet je de gehele auto aanbetalen + alle kosten alvorens hij verscheept wordt? Ik zit er ook wel eens over te denken:)
De meeste die in NL / DE te koop aangeboden worden zijn US spec. Wil je het in een vergelijkbare staat hebben Dan heb je het over minimaal 15k euro extra. Dan heb je het over exemplaren van 30000 euro. Dat vind ik veeeeeel te veel geld.Roy RS schreef: 07 mar 2018, 13:25 Gaaf! Leuke auto’s.
Maar waarom al die moeite, deze zijn toch ook gewoon hier te koop met het stuur aan de juiste kant??
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], MarcF en 10 gasten