Ik ben remy, 34, kom uit utrecht en ben veel te lang (2.07m).
Ik lees hier al jaren mee en ken van de meeste dus als wat ontwikkelingen en avonturen op het auto vlak, alleen mijn eigen ontwikkelingen waren (in mijn ogen) niet zo spannend dat het het delen waard was. Nu met een bmw misschien wel..

Mijn auto geschiedenis is als volgt;
Begonnen met een golf 2 diesel (vier deurs, met z'n allen europa rond),
Toen even niks tot werk weer vervoer vereiste en kwam er een ford sierra coupe, 2 liter handbak. Had ik die maar nooit weggedaan..
Daarna heel degelijk een toyota avensis 2.0,
En de afgelopen 9,5 jaar wederom degelijk en verstandig een zwarte volvo s60 d5 met chipje.
De volvo heb ik in die tijd van 238k naar net geen 470k gereden (in die tijd nog wel nieuwe type midden console, achterlichten, sportstuur en andere kleine dingen erin geschroefd) en toen was het echt wel tijd voor wat nieuws. Tegenwoordig rij ik minder dus wilde ik wel weer eens benzine rijden, stiekem ook eens achterwiel aandrijving proberen en meer vermogen is natuurlijk altijd leuk.
Door wie ik ben is alles in mijn leven altijd een afweging tussen verstand en vertier, dus in eerste instantie wezen kijken voor een lexus is250 met zonnedak. Echter met m'n lengte was in 5 minuten duidelijk dat dat hem niet ging worden. Toen even overlegd met een vriend die weet dat ik al jaren stiekem kijken naar een 6 serie, ik had zelfs al wat met knot heen en weer ge-pm'd over een pas sessie in zijn 630. Anyhow ik was die dag redelijk in de buurt van ede waar een 645 met zonnedak stond, dus toch maar even kijken (owjee v8

Dus de maandag wezen kijken, geld mee, volvo mee, en jezus wat is die grijze kleur mooi, rijd dat geweldig en ik zat eindelijk goed. Boekjes waren goed, altijd bij ekris geweest en ekris bevestigde de gehele onderhoudshistorie ook. Tsja dan word ik ongeduldig, dus de auto nog even snel op de brug gehad en 20min laten was de deal rond, inc inruil van de volvo. Inmiddels rijd ik er alweer twee weken in rond en man man wat een feestje iedere keer

De plannen zijn wel om deze zsm weer in te ruilen voor een 2008+ 630i (verstandig enzo), maar die zijn schaars dus voorlopig nog even lekker genieten van de v8.
Genoeg tekst, tijd voor wat plaatjes! (sorry ilija de interieur pics moet ik je nog even schuldig blijven