Who's "The Stig"
- Niels
- Auto: Prius+
Who's "The Stig"
Heeft iemand enig idee wie deze coureur is?
Ik heb al een aantal opties voorbij zien en horen komen maar ik kwam zojuist een filmpje tegen waaruit ik weer wat anders opmaakte.
Ik heb al een aantal opties voorbij zien en horen komen maar ik kwam zojuist een filmpje tegen waaruit ik weer wat anders opmaakte.
- Niels
- EppeRRR
Ik heb gehoord dat hij 10w40 voor ontbijt heeft en ogen als lasers...Niels schreef:Maar toch moet het uitAernoudt schreef:(net als met lingerie: je weet wel zo ongeveer wat er onder zit, maar is nu extra fraai verpakt 8) )![]()
Ben gewoon benieuwd over theorieën, verhalen enz. T'gaat me niet echt om het weten zeg maar.
- Niels
Heb ik ook wel es gehoord jaEppeRRR schreef:Ik heb gehoord dat hij 10w40 voor ontbijt heeft en ogen als lasers...

Lekker is dat! Ik al tijden aan het denken wie is die knakker, kom ik een filmpje tegen waarbij toch enigzins namen worden genoemd en weten ze het weer beter op dit forum

-
- Dennis Cavallino
- Jorrit
Zondag avond NIEUWE afleveringen van Top Gear op BBC2
Zelf denk ik dat de stig onherkenbaar is gemaakt zodat ze hem kunnen wisselen. 2 of 3 vaste stig bestuurders, met vergelijkbare ervaring en vergelijkbare ronde tijden, lijkt me niet zo moeilijk om te vinden. De eerste stig rijders kregen onderlinge ruzie en zijn vervangen door een witte
Edit
Het is trouwens helemaal niet intresant om te weten wie het is. Net als met de Ghost Rider. Nu ik weet wie het is, is het "geheimpje" weg en de lol er af
Zelf denk ik dat de stig onherkenbaar is gemaakt zodat ze hem kunnen wisselen. 2 of 3 vaste stig bestuurders, met vergelijkbare ervaring en vergelijkbare ronde tijden, lijkt me niet zo moeilijk om te vinden. De eerste stig rijders kregen onderlinge ruzie en zijn vervangen door een witte
Edit
Het is trouwens helemaal niet intresant om te weten wie het is. Net als met de Ghost Rider. Nu ik weet wie het is, is het "geheimpje" weg en de lol er af
-
Jorrit schreef:Zondag avond NIEUWE afleveringen van Top Gear op BBC2
Inclusief het filmpje van de crash van richard hammond, omdat jeremy en hem zelf vonden dat dit uitgezonden moest worden...........
- Hielke
The Stig is ontsproten aan het enorme ego van Jeremy Clarckson.
Uit frustratie over de rijkwaliteiten van Tiff Needell mocht een volgende snelle rijder niet opnieuw een positie en status naast de grote JC innemen. The Stig kan 1 persoon zijn, waarschijnlijk zijn het er zeer velen. Iedere redelijke coureur zet een ongeveer gelijke tijd op een circuit neer. Het gaat er dus niet om WIE hij is, moer HOE hij tot stand is gekomen. Zonder JC geen Stig. Met JC altijd een onherkenbare Stig.
Uit frustratie over de rijkwaliteiten van Tiff Needell mocht een volgende snelle rijder niet opnieuw een positie en status naast de grote JC innemen. The Stig kan 1 persoon zijn, waarschijnlijk zijn het er zeer velen. Iedere redelijke coureur zet een ongeveer gelijke tijd op een circuit neer. Het gaat er dus niet om WIE hij is, moer HOE hij tot stand is gekomen. Zonder JC geen Stig. Met JC altijd een onherkenbare Stig.
- Thom
Klinkt logisch maar ik geloof niet dat het zo zit. Het ego van JC is enorm maar hij weet net zo goed als wij dat hij niet 's werelds beste coureur is, not even close. En hij weet dat de kijkers dat weten.
Het zou JC's ego meer strelen als hij iedere week met een bekende coureur voor de camera kon staan.
Ik denk dat de Stig is bedacht omdat ze niet voor iedere uitzending dezelfde coureur konden regelen en er op deze manier een schijn van objectiviteit in de rondetijden kon worden gebracht. Maar bovenal fleurt het item er van op.
Het zou JC's ego meer strelen als hij iedere week met een bekende coureur voor de camera kon staan.
Ik denk dat de Stig is bedacht omdat ze niet voor iedere uitzending dezelfde coureur konden regelen en er op deze manier een schijn van objectiviteit in de rondetijden kon worden gebracht. Maar bovenal fleurt het item er van op.
- filip Dehond
-
- Niels
http://en.wikipedia.org/wiki/The_StigFilipFrancois schreef:toon ons dat filmpje waarbij die namen genoemd worden , dan kunnen we meegenieten
Hier staat de gesproken tekst van het filmpje, moet ff zoeken natuurlijk.
"On the first episode, Clarkson introduced The Stig as a substitute because they couldn't use a professional racing driver to set consistent fast times. He noted that "we don't know its name, we really don't know its name, (uh) nobody knows its name, and we don't wanna know, cause it's a racing driver." Clarkson then described The Stig as having a very small brain, who would say worthless opinions, and suffers from Mansell Syndrome. Its job description was noted to drive out there and go fast."
Ik vond The Stig al wel wat slank voor de "Nige" maar goed, hij is Brits, heeft niks te doen en kan wel sturen natuurlijk.
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Stig zonder helm op Zolder!
http://www.autoblog.nl/archive/2008/05/ ... post-14750
[img:450:272]http://static.autoblog.nl/images/wp2008 ... askerd.jpg[/img]
Ik zeg ook Tim Schrick.
http://www.autoblog.nl/archive/2008/05/ ... post-14750
[img:450:272]http://static.autoblog.nl/images/wp2008 ... askerd.jpg[/img]
Ik zeg ook Tim Schrick.