Momenteel wissel ik af tussen een 440i en een 991 GTS. Die laatste gaat er binnenkort helaas uit. Ik woon in het centrum en het aantal parkeerplekken is beperkt en heb de ruimte nodig voor een nieuw speeltje, een GT3RS.

Het is een Nederlands geleverd auto die exporteerd is naar Duitsland en nu weer geimporteerd wordt. Als het voorjaar aanbreekt en het weer beter wordt haal ik hem op. Deze gaat het zonlicht trouwens gewoon zien.

En dan mijn hobbie. Voor op de openbare weg heb ik een Tuono V4. De afgelopen 2 jaar heb ik misschien nog maar 1500 km gereden maar afscheid nemen is moeilijk.

De meeste kilometers vinden plaats op het circuit. Afgelopen jaar ben ik ook begonnen met racen op een R1 (staat te koop). Een foto van de laatste race.

Ben een sucker voor Aprilia, geen idee waarom maar ze raken de juiste snaar. Dus voor 2018 stap ik over op een RSV4. Deze wordt momenteel omgebouwd naar race trim voor het komend seizoen. Het is even de vraag hoe het gaat, ivm gezondheidsproblemen is het uitrijden van een volledige race een behoorlijke uitdaging en voor komend seizoen worden de races een stuk langer. Dus de kans is aanwezig dat ik daarmee moet gaan stoppen