P.s. Deze auto's en blokken staan bekend om te tunen met turbo upgrades tot veilig 450-500pk
Lijkt me heel vet, maar ik vond het standaard onderstel en remmerij waardeloos. Als je dat niet aanpast is je auto echt uit balans, daarnaast mis je dan ook echt een mechanisch sper
Ik zou het alleen doen, als je alles goed doet, en dan moet je onderstel rubbers etc ook goed zijn anders heb je er nog niets aan. met mijn vermogen vind ik persoonlijk al dat alles in balans moet zijn en kloppen qua motor/onderstel/remmen./banden ik heb daar al best veel frustratie over gehad toen het allemaal nog niet klopte. onderstel/remschijven en blokken aanpassen is precies goed. sper zou mooi zijn maar op het randje met dit vermogen.
Dus high end coilover set, niet 1 van onder de 2000eu dus.
Standaard remklauwen zijn met dat extra vermogen niet meer goed genoeg dus 6 zuiger big brake voor en 4 zuiger achter
Goede sper van Qualife oid, het electronisch afremmen van 1 wiel bij het uitsturen van bochten met veel power werkt niet zo best, en met DSC/TSC uit corrigeert hij nog wat,
Banden zijn standaard 225 voor en 255 achter. ik heb nu 235 en 265. met extra vermogen moet je denk ik nog een maatje breder, vooral voor. goeie velgen uitzoeken want dit past bij mij al net in de wielkasten
En dan turbo upgrade, intercooler, intake, downpipes, uitlaat, custom remap op maat en gaan
Met 10k red je dat niet