Ik heb een uitlees apparaatje/ boordcomputer van het merk Scangauge, deze pakt alles van de OBD2 aansluiting.
Lag sinds aanschaf ca 7-8J geleden in doos te wachten omdat de US auto waar ik toen voor bedoeld had om apparaatje daarop mede als KM snelheidmeter te gebruiken, niet door was gegaan.
Nu op de recent aangeschafte US Acura MDX alsnog in gebruik genomen maar... werkt moeizaam, kan blijkbaar niet goed omgaan met het modernere protocol vd nieuwere auto.
Gisteren Scangauge fabrikant/leverancier service dep. in de US benaderd, gemeld dat ik al een andere (nog oudere) unit van hun naar alle tevredenheid op een andere auto gebruik, maar deze nieuw uit doos 7 J oud dus op de MDX niet goed functioneert.
Probleem even wat info heen en weer gemaild met de service afdeling en nu net (dus binnen 1 dag nadat ik mij daar meldde) ontvang ik bericht dat omdat mijn unit te verouderde software heeft die ze niet zo op afstand kunnen aanpassen, geheel gratis een nieuw circuitboard EN voor de zekerheid een nieuwe aansluitkabel vanuit de US naar mij wordt opgestuurd, pakje is inmiddels al onderweg!
En dit ruim 7 jaar nadat ik de unit bij hun gekocht heb.. (OK, was nu na 7J nog nieuw in doos, maar dat kunnen zij niet verifiëren..)
DAT is TOP service!!!