Heeft alles samen 24u te koop gestaan. Het was een auto van een bekende die hem 10 jaar in zijn bezit had en waar kosten nog moeite zijn op bespaard.
Oorspronkelijk de auto gekocht met KW V3, maar ondertussen zijn deze de deur uit (te hard en moeilijk verstelbaar => moeilijk bereikbaar) en zijn deze vervangen door Öhlins Road & Track. Deze week ook nieuwe PFC schijven eronder welke ik nog aan het inrijden ben.
Maar de auto op zich is fantastisch. Je voelt dat de motor een stuk meer geavanceerd is dan de FA20 Subaru motor van de BRZ/GT86, ondanks dat die 20 jaar terug werd ontwikkeld. Je hebt zowel meer koppel als top-end vermogen. Een genot om 's avonds of in het weekend te gaan toeren. Trouwens altijd open, dat geeft niet alleen meer beleving: meer zicht, meer informatie van wat er buiten de auto gebeurd, maar ook meer vertrouwen gek genoeg. Je kan de auto gewoon beter plaatsen.
Dat komt uiteraard mede doordat ik wat lager zit dan origineel (wel 10-11cm!). Dit door de nieuwe Buddy Club P1 rails en een Recaro Pole Position heb ik met mijn 1m93 nu een goede zithouding.
Uiteraard heeft de wagen wat steenslag vooraan, maar verder is de lak in uitstekende en originele staat. Deze werd enkele malen vernieuwd en beschermd door een Gyeon coating.
Enkele foto's: